Велике літнє навчання BEDNAR: Техніка — це не залізо, а технологічне рішення

01 липня 2020, 06:54 4816

Метою діяльності одного з найбільших дилерів техніки «АМАКО Україна» є оптимізація затрат господарства на технічну складову процесу виробництва сільгосппродукції та збільшення врожайності: «Головне для нас — не те, що робить сільгосптехніка, а те, навіщо вона нам потрібна».

«Всі наші дії націлені на один результат. Подовжена гарантія на техніку, сервісне обслуговування, тренінги операторів, підмінна техніка, фінансові умови під 0%, мінімізація простою техніки в полі тощо — це ті інструменти, що дозволяють аграріям зменшити вартість володіння, експлуатації техніки протягом усього періоду. В тому числі — «Велике літнє навчання», яке наприкінці минулого місяця проводила компанія BEDNAR в Україні для менеджерів та сервісних інженерів дилерів техніки BEDNAR, — коментує керівник департаменту маркетингу компанії «АМАКО Україна» Максим Чикунов.

Максим Чикунов
Максим Чикунов

Навчання наших менеджерів — це ще одна складова задля оптимізації затрат аграрія на техніку та її обслуговування. Оскільки наш менеджер повинен не просто задовольняти потребу клієнта, а вирішувати ту чи іншу проблему чи задачу господарства в максимально ефективний спосіб».

Головне для нас не те, що робить сільгосптехніка, а те, навіщо вона нам потрібна.

Протягом 6-ти днів компанія BEDNAR в Україні, залучивши дилерів техніки, провела масштабну подію — «Велике літнє навчання», поєднавши теорію з наочною демонстрацією роботи техніки в полі.

Подібне навчання в Україні чеський виробник техніки проводить уперше, але вже цього разу налічувалось більше 100 учасників. На демонстраційному полі їм було представлено сім найбільш актуальних агрегатів BEDNAR для українського ринку на сезон літо-осінь: дисковий лущильник Swifterdisc XO8000F, дискова борона Atlas AO6000Profi, лідер з продажів на українському ринку — передпосівний компактор Swifter SO6000F, універсальна зернова сівалка Omega OO6000FL. Також вперше для українського ринку продемонстрований дисколаповий агрегат Actros RO4000R, який стане якісним конкурентом у своєму сегменті.

Однією з найбільш цікавих представлених моделей стала комбінація причіпного бункера для внесення мінеральних добрив FERTI-CART та глибокорозпушувача TERRALAND TN_Profi, в якому встановлені додаткові турбо-диски, що забезпечують максимально ідеальний фон ґрунту.

«Досить часто українські аграрії самостійно намагаються поєднати розпушувач та причіпний бункер від різних виробників, що не є заводським рішенням і займає не лише час, а і згодом впливає на ефективність та надійність роботи такої комбінації. BEDNAR же пропонує пакетне заводське рішення розпушувача з одночасним внесенням добрив у горизонт ґрунту. В Україні вже є успішний багаторічний досвід роботи таких наших комбінацій», — розповідає комерційний директор BEDNAR в Україні Михайло Кришко.

«Ми поєднали теоретичне та практичне навчання менеджерів та сервісних інженерів дилерів техніки BEDNAR, також усі бажаючі мали можливість приїхати та ознайомитись наживо з лінійкою техніки в роботі», — коментує він.

 

Через ситуацію з пандемією COVID-19 представники виробника техніки саме з Чехії не змогли відвідати захід, але комерційний директор BEDNAR в Україні каже, що програма була більш ніж насиченою — інформації, досвіду та знань вистачає, щоб уже починати планувати наступні подібні події.

«Під час навчання ми намагалися детально розібрати приклади експлуатації, аргументи та особливості техніки на базі зібраного досвіду роботи в українських господарствах. На мою думку, вирішення та детальний розбір саме таких ситуацій корисний як менеджерам, так і сервісним інженерам. Тим більше, ми ділимося інформацією та побажаннями клієнтів із чеським заводом для постійного вдосконалення агрегатів», — зазначає Михайло Кришко.

Саме навчання дилерів техніки було поділене на дві частини: перша половина дня — теорія в аудиторіях, друга — практика в полі, де проходила демонстрація та детальне налаштування агрегатів.

«Подібне масштабне навчання для менеджерів «АМАКО Україна» з техніки BEDNAR проводить уперше. Звичайно, минулого року проводились точкові навчання з актуальних агрегатів на той чи інший період. Але саме такий формат дав змогу як менеджерам, так і сервісним інженерам оптимізувати інформацію по всій лінійці бренду», — розповідає керівник із розвитку ґрунтообробної техніки компанії «АМАКО Україна» Дмитро Хоменко. 

Дмитро Хоменко
Дмитро Хоменко

Представник компанії «АМАКО Україна» додає, що кожному менеджеру надважливо ідеально знати технологію роботи певного агрегату, особливості та переваги. «Головне — це вірити в продукт, тоді розповісти та донести його цінність клієнту набагато легше, тому таке навчання однозначно додало впевненості менеджерам у подальшій роботі з агрегатами BEDNAR».

Щодня всі учасники навчання проходили атестацію, що дало можливість перевірити засвоєну інформацію як самим менеджерам, так і організаторам зробити висновки щодо актуальності інформації та подальшої комунікації.

«У нас виникало багато спірних питань у навчальних класах, але після наочної демонстрації налаштування техніки та особливостей її роботи, можна сказати, що вони відпадали. Особисто для мене була максимально корисною інформація щодо вузлів налаштування», — коментує менеджер із продажів сільгосптехніки у Східному регіоні компанії «АМАКО Україна» Костянтин Полосін.

Костянтин Полосін
Костянтин Полосін

При демонстрації техніки менеджер має виступати в ролі експерта, представляючи аграрію не просто агрегат, а рішення, якого потребує господарство.

На всі продукти BEDNAR від компанії «АМАКО Україна» є сервісна гарантія на 1 рік — безкоштовне сервісне обслуговування. «Оскільки техніка BEDNAR досить проста в обслуговуванні та надійна в експлуатації, додаткової сервісної гарантії не потребує. Є мінімальна кількість точок змащування та швидкозношувані запасні частини, про що наші спеціалісти говорять клієнту при введенні техніки в експлуатацію», — каже керівник із розвитку ґрунтообробної техніки компанії «АМАКО Україна».

Також Дмитро Хоменко додає, що компанія BEDNAR наразі — дуже потужний, поширений на всіх континентах бренд, працює в 35 країнах світу та активно розвивається. Зокрема, цього року був відкритий новий збиральний цех на 10 тис. кв. м. Компанія постійно працює з клієнтами та збирає зворотні відгуки про експлуатацію агрегатів. Аналізуючи дану інформацію, удосконалює та створює нові технологічні продукти.


Наталія Помянська, AgroPortal.ua