Про це йдеться у повідомленні аналітичного відділу Ради з питань експорту продовольства (UFEB).
Як зазначається, на експортному ринку яловичини свіжої або охолодженої переважає малий бізнес. Їх частка поставок у 2018 році склала 65%. На великі компанії припадало 19,6% всього експорту; на середній бізнес — 15,4%.
Лідером з експорту свіжої яловичини став «Агро-Продукт» (31% від обсягу поставок), з великим відривом за ним йде «Газагропром» (10,3%), третій — «Торнадо-Захід» (8,9%).
Головними ринками збуту були: Білорусь (88,5%) та Туреччина (11,1%).
Замороженої яловичини у 2018 році було відвантажено у розмірі 25,9 тис. т, загальною вартістю $79,4 млн.
На експортному ринку яловичини мороженої також домінує малий бізнес з часткою 52,4%, середній — 26%, великий — 19%.
Лідером з експорту замороженої яловичини стало «Лубним'ясо» (10,8%), другий — «Рачинм'ясопром» (9,1%), треті — «Агро-Продукт» і «Прилуцький м'ясокомбінат-Агропереробка (по 6,6%).
Топ-країнами імпортерами замороженої яловичини у 2018 році стали Азербайджан (26,4%), Казахстан (25,5%) та Білорусь (18,4%).