Компанія «Делойт» активно допомагає українським виробникам завоювати прихильність європейських ринків ритейлу: на початку липня у Відні пройшла чергова зустріч експортерів з баєрами Групи REWE.

Захід приймав головний офіс REWE Group, один з лідерів австрійського ринку ритейлу, до складу якого входить 6 торгівельних мереж — Merkur, Penny, Adeg, Bipa, AGM, а також відома в Україні мережа магазинів Billa, повідомляє прес-служба компанії.

«До Відня вирушили 7 українських експортерів, яких було попередньо відібрано відповідно до вимог REWE. Виробники представляють категорії продуктів харчування, зокрема солодощі та сухі сніданки, плодово-ягідну продукцію, а також товари для дому», — говорится у повідомленні.

Як зазначається, на заході були присутні понад 30 категорійних менеджерів усіх торгівельних мереж разом з представниками ради директорів глобального офісу REWE Group, директором з виробництва в Австрії та генеральним директором мережі Billa в Україні.

Баєри REWE Group презентували українській стороні свої ключові показники продажів, маркетингову політику, а також познайомили учасників з новим форматом магазинів Billa у Відні. Українські експортери, своєю чергою, представили свою продукцію, яка була спеціально відібрана відповідно до всіх критеріїв та вимог REWE Group.

Вітчизняні експортери, на думку організаторів, мали унікальну можливість отримати розуміння місії та стратегії мережі Billa за своїми категоріями продуктів, а також мали змогу особисто познайомитися та представити переваги власного продукту реальним баєрам, які були добре підготовлені до такої зустрічі.

Сторони продовжують співпрацю за всіма представленими продуктами, зокрема й тими, які передбачають закупівлю врожаю наступного року. Більш того, за підтримки «Делойт» українська продукція має реальні шанси потіснити європейських виробників на полицях мережі REWE Group. У недалекому майбутньому запланований візит технічних спеціалістів та баєрів REWE Group до України, додали в компанії.

«Наша зустріч мала великий успіх. Виробники продукції та баєри дійшли згоди з багатьох важливих питань. Наразі маємо над чим попрацювати, та, сподіваюсь, що у недалекому майбутньому ми побачимо українські товари на полицях європейської мережі магазинів REWE Group», — ділиться своїми враженнями керівник групи зі стратегії роздрібних продажів Deloitte Export Hub Зейна Чепмен.


Для довідки: проект Deloitte Export Hub було розпочато у 2016 році з візиту 11 українських експортерів до трьох найбільших ритейлерів Австрії — Metro, Spar і Billa. Проект активно підтримують Посольство України в Австрії, Western NIS Enterprise Fund та компанія Willard Group. Deloitte Export Hub робить основний акцент на експорті продуктів харчування та товарів для дому на європейські ринки через мережі ритейлу та дистриб'юторів. В рамках проекту Export Hub компанія «Делойт» надає всю необхідну підтримку для успішних та перспективних відносин між експортерами та баєрами, а також «розвиває» експортера для підкорення нових висот та ринків.

Мультимедіа