У повідомленні компанії говориться, що система моніторингу ZEPPELIN SMART SOLUTIONS на відстані відслідковує інформацію про технічний стан, напрацювання та місцезнаходження техніки. Інтерфейс системи дозволяє переглядати дані змішаного парку техніки.
«Система моніторингу допоможе дізнатися місцезнаходження найближчого сервісного екіпажу, адже всі сервісні автомобілі компанії «Цеппелін Україна» підключені та доступні для моніторингу на одній платформі у режимі 24/7. Система моніторингу ZEPPELIN SMARTSOLUTIONS надає інформацію про місцезнаходження, поточні технічні показники, а також будь-які аварійні ситуації, що можуть виникнути в процесі виконання робіт. Через систему моніторингу зручно відстежувати ефективність роботи техніки у полі та слідкувати за графіком технічного обслуговування, а контроль належного використання техніки мінімізує ризик позапланових ремонтів», — повідомляють у компанії.
Також у «Цеппелін Україна» додають, що клієнти можуть розраховувати на підтримку, повністю або частково довіривши обслуговування техніки спеціалістам компанії, які готові взяти на себе:
«Заміну мастила, планове обслуговування або створення резерву запасних частин можна довірити спеціалістам компанії «Цеппелін Україна». У цей складний час ми хочемо подбати про ваші цінні активи і працюємо, щоб знизити експлуатаційні витрати при одночасному підвищенні ефективності машин», — йдеться в повідомленні.