Про це повідомляє корпорація AGCO.
«Співробітники відділу продажів і сервісного обслуговування Valtra працюють із новими цифровими знаряддями, які покращують якість обслуговування клієнтів і за допомогою яких дилери тепер можуть запобігати потребам в обслуговуванні тракторів, віддалено активувати служби точного землеробства або налаштувати трактор з опціями обслуговування та фінансування відповідно до конкретних потреб господарства», — зазначає директор з продажу та маркетингу Valtra Мікко Лехікойнен.
За його словами, клієнт також може активувати додаткові функції на своїй машині SmartTouch — технічні характеристики трактора можуть бути розширені та модернізовані в залежності від вимог клієнта в галузі розумного землеробства.
Впровадження нових цифрових інструментів почалося в деяких дилерських центрах Valtra в Німеччині, Франції та Великобританії в 2020 році, а розробка і впровадження цих інструментів по всій Європі триває і в цьому році.
Також відбулися зміни в дистрибюторській мережі Valtra. Бренд стає ще ближчим до клієнтів за рахунок призначення нових дистриб'юторів, наприклад, у Франції, Великобританії та Іраку.
«Компанія Valtra стала привабливим вибором для багатьох дистриб'юторів, і ми сповнені рішучості робити нові кроки для зростання», — резюмує Лехікойнен.
Для довідки: у 2021 році бренду Valtra виповнюється 70 років. 70 років тому основна увага приділялася механізації сільського господарства, а пізніше увага перемістилася, наприклад, на підвищення безпеки праці, розвиток фермерських господарств та успіх сільськогосподарських підприємств.
В останні 10 років були зроблені найбільші кроки. Найближчими роками Valtra прогнозує, як цифровізація і технології точного землеробства істотно змінять сільське господарство.