Формування нових стандартів: на Житомирщині відкрили сервісний центр сільгосптехніки

07 жовтня 2024, 07:20 572

Компанія «Агроструктура» розпочала новий відлік власної історії, задаючи високі стандарти надання послуг із сервісного обслуговування техніки, інвестувавши понад 1,5 млн євро у новий проєкт на Житомирщині.

Закладаючи основу нових стандартів, на які, ймовірно, з часом рівнятиметься увесь ринок, у компанії визнають, що свідомо зайшли у повільно окупний проєкт. Сучасний комплекс став відповіддю на запити агровиробників, які виходять на більш професійний рівень, відповідно, вимагаючи надання більш якісного сервісу.

Директор компанії «Агроструктура» Михайло Завада має понад 20 років досвіду продажу техніки та надання сервісу. Власну компанію заснував у 2013 році, перший офіс відкрив у перший рік війни, у 2014 році, а першу серйозну інвестицію вирішив здійснити після повномасштабного вторгнення на межі мінних полів. І сьогодні на ринку багато хто дивується, як наважитися на Житомирщині на такі серйозні вкладення. Втім, у Михайла Завади це викликає лише легку посмішку та додає впевненості, що відповідні кроки на шляху бачення майбутнього розвитку агропродовольчого ринку країни — вірні.

propData.content.image
Михайло Завада, директор компанії «Агроструктура»

На старих локаціях ми фізично не могли забезпечити відповідний якісний сервіс, тому свідомо зробили цей крок у складні воєнні часи. Надання сервісу — широке поняття, це не просто приїхав і відремонтував. Сервіс — це насамперед передбачити та запобігти виходу з ладу, проінформувати, навчити агровиробника коректної експлуатації. Це наша основна робота.

Аграрії підтверджують, що найкращий сервіс — аби техніка завжди працювала, адже найдорожчий трактор, чи найдорожчий комбайн, чи найдорожча сівалка — ті, які зупинилися у сезон.


Джерело фото: AgroPortal.ua