Передбачити та запобігти: Агроструктура інвестує 1,5 млн євро у нові стандарти сервісу

03 жовтня 2024, 06:15 3098

Компанія «Агроструктура» розпочала новий відлік власної історії, задаючи високі стандарти надання послуг із сервісного обслуговування техніки, інвестувавши понад 1,5 млн євро у новий проєкт на Житомирщині.

Закладаючи основу нових стандартів, на які, ймовірно, з часом рівнятиметься увесь ринок, у компанії визнають, що свідомо зайшли у повільно окупний проєкт. Сучасний комплекс став відповіддю на запити агровиробників, які виходять на більш професійний рівень, відповідно, вимагаючи надання більш якісного сервісу.


СЕРВІС — ШИРОКЕ ПОНЯТТЯ

На під’їзді у село Гадзинка Житомирської області біля сучасної будівлі, окрім прапора самої компанії, майорять стяги відомих потужних світових брендів — Fendt, Valtra, Amazone, Maschio Gaspardo, офіційним дилером яких є «Агроструктура».

Рік тому на земельній ділянці площею 1,1041 га заклали перший камінь будівництва. Нині тут є все, щоб надавати ще кращий сервіс та забезпечувати швидше реагування на потреби клієнтів у регіоні. Зокрема: офісне приміщення, склад запасних частин, шоурум техніки, сучасна мийка, ремонтна майстерня, заправна станція, пожежно-насосна станція, кілька готельних номерів.

І це не межа. Будівля загальною площею 2109,73 кв. м та висотою 9,5 м закладена таким чином, що її за потреби можна задзеркалити і збільшити удвічі.

Голова Глибочицької тергромади Сергій Сокальський тішиться, що має такого потужного інвестора, який мислить глобально та сучасними трендами. Він переконаний, що підприємство матиме подальший успішний розвиток, адже у «Агроструктурі» — люди слова, відповідальні за свої дії: обіцяли на початок осені 2024 року закінчити будівництво, і слово з ділом не розійшлися.

Директор компанії «Агроструктура» Михайло Завада має понад 20 років досвіду продажу техніки та надання сервісу. Власну компанію заснував у 2013 році, перший офіс відкрив у перший рік війни, у 2014 році, а першу серйозну інвестицію вирішив здійснити після повномасштабного вторгнення на межі мінних полів. І сьогодні на ринку багато хто дивується, як наважитися на Житомирщині на такі серйозні вкладення. Втім, у Михайла Завади це викликає лише легку посмішку та додає впевненості, що відповідні кроки на шляху бачення майбутнього розвитку агропродовольчого ринку країни — вірні.

propData.content.image
Михайло Завада, директор компанії «Агроструктура»

На старих локаціях ми фізично не могли забезпечити відповідний якісний сервіс, тому свідомо зробили цей крок у складні воєнні часи. Надання сервісу — широке поняття, це не просто приїхав і відремонтував. Сервіс — це насамперед передбачити та запобігти виходу з ладу, проінформувати, навчити агровиробника коректної експлуатації. Це наша основна робота.

Аграрії підтверджують, що найкращий сервіс — аби техніка завжди працювала, адже найдорожчий трактор, чи найдорожчий комбайн, чи найдорожча сівалка — ті, які зупинилися у сезон. 

А ще додають, що спеціалісти компанії не є класичними продавцями, вони допомагають придбати та навчити ефективно працювати на новій техніці.

propData.content.image
Микола Ніколайчук, технічний директор Групи компаній «Агро-Регіон»

Якісний сервіс — одна з важливих складових компанії «Агроструктура». Спеціалісти обізнані, підкажуть, як краще, проконсультують у будь-який час. Такий професійний підхід у роботі нам подобається, адже він дає впевненість, що наша техніка не підведе у найважливіші моменти.

Під час проведення тендера на придбання тракторів Fendt, який на Житомирщині виграла компанія «Агроструктура», у «Агро-Регіон» (41 тис. га, Житомирська, Хмельницька, Київська, Чернігівська області) аналізували ринок. Власне, цінова політика на техніку і на сервіс плюс/мінус однакова у різних дилерів, тому для компанії важливою була оперативність, а саме швидкість виконання ремонту (за необхідності) у пікові періоди сільськогосподарських робіт, адже, акцентує Микола Ніколайчук, простій техніки дорого обходиться.

За його словами, від сервісного інженера залежить подальша надійність трактора. Якщо приїде ненавчений спеціаліст для проведення поточного ремонту або технічного обслуговування, який глибоко не розбирається, і не зверне увагу на ті програми, які є від заводу-виробника, а просто замінить фільтри та оливу в той час, коли завод регламентує провести ті чи інші роботи для надійності техніки, в результаті це може обернутися катастрофою для її власника.

СИЛЬНІ СТОРОНИ

Серед партнерів компанії — як великі агрохолдинги, так і малі господарства. Втім, до усіх однаковий індивідуальний підхід, а якщо ситуація нестандартна, то у «Агроструктурі» приймають і нестандартні рішення.

І хоча у ПП «Агрон» (3 600 га, Тернопільська область) не виникало непередбачуваних випадків, тут знають, що у «Агроструктури» є опція підмінних тракторів на час ремонту в разі форс-мажорних обставин. Це, за словами заступника директора Романа Березовського, вкрай необхідно для аграріїв, особливо після виснажливих попередніх років та через вчасно не оновлені машинно-тракторні парки внаслідок складної економічної ситуації в секторі АПК.

З компанією «Агроструктура» співпраця «Агрон» розпочалася 2018 року з придбання трактора Fendt 936 Vario Profi plus. Нині у машинно-тракторному парку господарства 8 тракторів, з яких 6 — представники марки Fendt, придбані саме в «Агроструктурі». Серед них і непопулярний в Україні Fendt 211 Vario потужністю 110 к.с. Ця серія підходить для невеликих господарств, яким потрібно бути більш гнучкими у вирішенні поточних завдань. Мають і сівалку точного висіву Fendt Momentum, яка підштовхує пришвидшуватися у точному землеробстві.

propData.content.image
Роман Березовський, заступник директора ПП «Агрон»

Наше підприємство завжди йде у ногу з часом. Відслідковуємо, які нові продукти з’являються на ринку, і коли бачимо певні економічні плюси, то більш детально вивчаємо. «Агроструктура» завжди показує себе як надійний партнер, готовий прийти на поміч та порятунок у будь-який час. Від співпраці отримуємо лише задоволення.

У «Агрон» дотримуються регламентів та рекомендацій з обслуговування техніки, не здешевлюють. У цьому бачать лише позитив і відмічають, що «Агроструктура» дбає про номенклатуру своїх складів запчастин, практично завжди все необхідне є в наявності.

Сам склад запасних частин, уточнює керівник сервісного обслуговування «Агроструктури» Максим Скляр, вимірюють у компанії не в одиницях чи грошовому еквіваленті, а наскільки якісно він наповнений: якщо запчастин вистачає, вони вчасно приїжджають, клієнт задоволений, тоді все добре.


Ще однією важливою стороною «Агроструктури» виробники називають виважену цінову політику. У ІМК (123 тис. га, Полтавська, Чернігівська, Сумська області) користуються сервісним обслуговуванням від «Агроструктури» тракторів Fendt, які в компанії мають з 2015 року. Задоволені й експертизою, й лояльністю підприємства як до партнера.

propData.content.image
Богдан Кривіцький, операційний директор ІМК

З цією компанією не хвилюєшся, в які руки віддаєш техніку, і це важливо. Мали досвід співпраці та контрактного обслуговування. Спеціалісти проводили планове ТО й аварійні ремонти усіх брендів техніки, які вони представляють. Варто відзначити вдалу комбінацію професіоналізму фахівців, які займаються капітальними ремонтами техніки, з ціновою політикою.

Він додає, що такого рівня сервісний центр, як на Житомирщині, — ще один доказ, що у компанії якість надання послуг та обслуговування — у пріоритеті.

Клієнтоорієнтованість — сильна сторона, з якою стартувала «Агроструктура». За роки роботи вона не лише не втратилася, а, навпаки, посилилася, констатує керівник департаменту Fendt та Valtra «АГКО Україна» Олексій Копилов. Співпраця міжнародної корпорації з «Агроструктура» розпочалася у 2014 році. З того часу компанія поставила на ринок України в регіони своєї відповідальності до пів тисячі одиниць техніки Fendt і Valtra. Більшість — професійна, високотехнологічна та потужна техніка.

propData.content.image
Олексій Копилов, керівник департаменту Fendt та Valtra «АГКО Україна»

«Агроструктура» — один із наших дистриб’юторів, який орієнтований на підтримку аграріїв завжди, особливо нині, у складні часи. Відкриття сервісного центру на Житомирщині — один із прикладів патріотизму і віри в майбутнє України. Аграрії сьогодні інвестують і працюють, щоб економіка країни встояла, бюджет наповнювався, тому для них важливо працювати з подібними собі партнерами.

ЯКІСНИЙ РОЗВИТОК

На ринку України сільськогосподарської техніки дуже багато. Бренди якісні, вкладаються у виробництво, у розвиток, але забезпечення запчастинами і сервісом, вчасне обслуговування, вчасні доїзди, підбір потрібного слова, що у нинішніх реаліях необхідне аграрію — це той ключик, який мають не усі, але у «Агроструктури» він є.

На цьому наголошує менеджер збуту західного регіону ДП «Амазоне – Україна» Андрій Бойко. За його словами, клієнт цінує і те, коли компанія демонструє розвиток.

propData.content.image
Андрій Бойко, менеджер збуту західного регіону ДП «Амазоне – Україна»

«Агроструктура» — один із молодих наших дистриб’юторів, але вони вже набули високого авторитету та надійної репутації. Наша співпраця складається чудово, ми не шукаємо альтернативи у західному регіоні, адже компанія демонструє хороші показники як у продажах, так і в сервісному обслуговуванні.

Звісно, у великих міжнародних гравців є власний сервіс, що підтверджують і в «Амазоне – Україна», і у «Маскіо Гаспардо Україна», проте це більше про навчання для самих сервісників «Агроструктури» по новому модельному ряду або демонстрації техніки.

propData.content.image
Олена Богачева, генеральна директорка «Маскіо Гаспардо Україна»

Компанія «Агроструктура» автономна у наданні сервісних послуг. Команда дуже потужна, що є перевагою для співпраці з великим міжнародним брендом. Яка б надійна техніка не була, вона повинна мати підтримку як відділу сервісного обслуговування, так і відділу запчастин.

За її словами, «Агроструктура» на старті взяла високу планку і задає шалений ритм, відкриваючи сервісний центр. Демонструє сильну і потужну команду, яка здатна робити більше на межі неможливого, рухатися вперед і розвиватися, адже такі проєкти потребують не лише значних фінансових ресурсів, а й людських.

Співпраця «Маскіо Гаспардо Україна» з підприємством триває трохи більше року, з березня 2023-го. Договір підписували під звуки сирен, що мало б насторожити, втім, «Агроструктура» показала найкращу динаміку розвитку серед партнерів, а результати приємно дивують і власників, і всю Європу.

І хоча з людським ресурсом, як і в інших агрокомпаніях, так і загалом в Україні, складно, у «Агроструктурі» мають власний план формування команди. Запрошують на практику студентів, приглядаються, притираються, роздивляються, хто який має потенціал, на нього і надбудовують відповідні знання та навички.

Михайло Завада констатує, що свого часу найкращим сервісним інженером в Україні став студент, якого взяли на роботу.

propData.content.image
Михайло Завада, директор компанії «Агроструктура»

Питання людського ресурсу є складним. 15% наших працівників захищають Україну в Силах оборони. Не відкидаю, що будемо готувати у сервісний відділ і жінок. Нині сервіс – це розуміння проблеми і бачення, як їй запобігти, а не кувалда.

Водночас він залишає відкритим питання і щодо розширення асортименту техніки, хоча з наявними партнерами закриває 99% потреб, які мають партнери-клієнти.

Чому питання відкрите, стає зрозумілим, коли чуєш подальші плани: сервісний центр на Житомирщині — перший крок до формування власної мережі подібних центрів у кожній області, де працює компанія. Щонайменше раз на 2 роки планують відкриття спочатку на Хмельниччині, а далі — на Тернопільщині та Волині.

Єдине, що, за словами Михайла Завади, залишиться незмінним, — регіон присутності. Це західна частина України, де і сконцентрують свої зусилля на покращенні інфраструктури як свідчення відданості постійному розвитку та вдосконаленню обслуговування клієнтів.


Алла Стрижеус, AgroPortal.ua