Як повідомили в команії, SERVICE.RELOAD був відзначений серед інших 45-ти проектів з усієї України двома преміями:
• у категорії «Регіон», де «Агротек» конкурував з компаніями «Академія ДТЕК» (понад 300 викладачів) і «Метінвест» (більше 90 тис. співробітників);
• у категорії BEHAVIOUR CHANGE AWARD — за створення проекту, здатного впливати на поведінку людей.
Наразі сервісна служба «Агротек» — одна з найбільш кваліфікованих і потужних у сільськогосподарській сфері. Тож напевне знаємо, що «Агротек» вдалось втілити в життя ідею — проект SERVICE.RELOAD.
«Якщо ваша ідея колись була іноваційною у вашій сфері діяльності, то ви маєте знати, як буває складно успішно її реалізувати. Компанія «Агротек» мала на меті створення системи навчання співробітників служби сервісу, що є ключовим інструментом на сільськогосподарському ринку. А саме системи освіти та підготовки персоналу, здатного якісно обслуговувати сучасне обладнання John Deere», — коментують у компанії.
Специфіка ринку сільськогосподарського обладнання, особливо зараз, полягає в тому, що професійний сервіс, котрий складається з висококласних фахівців, є невід'ємною частиною клієнтоорієнтованості.
«Проект SERVICE.RELOAD (Сервіс.Перезавантаження) компанії «Агротек» — унікальний для внутрішнього ринку сільськогосподарського обладнання навчальний проект, котрий здатний підвищити кваліфікацію серед сервісних механіків, що призведе до зниження проблем з кадрами у постачальників обладнання John Deere та у клієнтів», — додали в компанії.