Експерт з аграрної логістики
Ті, хто хоч трішки слідкує за «Укрзалізницею», щось чули про продаж її в приватні руки — як один із варіантів виходу компанії з наявної кризи. Поглибившись у суть питання, можна зрозуміти, що «Укрзалізниця» — це не просто велика державна компанія з неефективним управлінням, а й невід’ємна частина економіки країни, що виконує соціальну та оборонну функцію.
Дерегуляція вагонної складової, що відбулася 19.02.18 р., дала учасникам зернового ринку «ринкову» ціну вагонної складової. Перевізник, він же монополіст — АТ «Укрзалізниця» — за своїм бажанням визначає добову вартість використання вагону парку УЗ. Після дерегуляції у вагона — як у власного, так і вагона парку УЗ — існує добова вартість.