Агро Champions 2019. Вийди за рамки! Думай, як чемпіон!

16 серпня 2019, 06:06 6123

В українському сільському господарстві — кожен чемпіон! Доказом цьому став спекотний серпневий день у полі, коли відбулося офіційне нагородження переможців премії Агро Champions.

«Ми багато можемо говорити про різні аспекти виробництва, але без людини, яка дійсно горить цією справою, має глобальне бачення і працює кожен день, успішного виробництва не вийде», — зазначила в.о. міністра аграрної політики та продовольства Ольга Трофімцева, вітаючи присутніх.

З тим, що від ефективності лідера залежить результат всієї команди, погодився і президент асоціації «Український клуб аграрного бізнесу» Алекс Ліссітса. За його словами, «на сьогодні бізнес настільки багатогранний, людьми управляти нелегко, і лише достойні зможуть справитися з цим і бути дійсно лідерами і мотиваторами».

Нагадаємо, що до лонг-листу рейтингу премії Агро Champions 2019 увійшли топ-менеджери компаній, земельний банк яких перевищує 10 тис. гектарів. Переможці визначились на основі оцінок Експертної ради за 60-бальною шкалою за трьома критеріями: кваліфікація (досвід, soft skills, затребуваність на ринку); репутація (довіра на ринку); ефективність (результати діяльності керівника у складовій результату діяльності компанії, впровадження інновацій, прозорість у роботі).

«N.B!» Агро Champions 2019: нагородження найкращих фахівців в агрогалузі (фото)

Отож, вітаємо кращих із кращих у кожній із номінацій:


Переможець в номінації: Дмитро Скорняков, генеральний директор HarvEast Holding

 

Переможець в номінації: Юрій Мельник, перший заступник голови правління МХП

 

Переможець в номінації: Альона Крисенко, комерційний директор ІМК

 

Альона Крисенко не змогла приєднатися, тому нагороду їй передасть представник компанії ІМК Антон Чужмир. 


Переможець в номінації: Володимир Бондаренко, фінансовий директор Cygnet

 


Переможець в номінації: Володимир Кравцов, операційний директор і директор з виробництва «Агро-Регіон»


Переможець в номінації: Вадим Скрипник, начальник управління рослинництва агропромхолдингу «Астарта-Київ»

Вадим Скрипник знаходиться у відпустці, тому нагороду забрала Анастасія Новікова, керівник відділу зовнішніх комунікацій агропромхолдинга «Астарта». 


Переможець в номінації: Сергій Іщук, директор технічний корпорації «Сварог Вест Груп»

 


Переможець в номінації:  Ксенія Прожогіна, директор департаменту управління персоналом та комунікацій МХП

Ксенія Прожогіна також не змогла приєднатися до нагородження. Для неї нагороду передадуть колеги. 


Переможець в номінації: Юлія Каменєва, директор відділу маркетингу LNZ Group

 

Переможець в номінації: Нонна Шмідік, директор департаменту комунікацій та соціальних проектів «Контінентал Фармерз Груп»

 

Нагородження переможців відбулось 14 серпня під час заходу «УКАБ Агротехнології», організованого асоціацією «Український клуб аграрного бізнесу».

Ексклюзивним винним партнером премії Агро Champions 2019 виступала компанія INKERMAN. Гості пригощалися найкращим українським брютом — INKERMAN Brut. Кожен переможець у своїй номінації отримав подарункові набори Classic Collection («Шардоне Качинське» та «Мерло Качинське»), а кожен член Експертної ради премії отримав у подарунок одне з найвищих досягнень українського виноробства — вина з колекції витриманих вин Inkerman Reserve (Reserve Cabernet Sauvignon та Reserve Merlot).

Генеральний директор компанії INKERMAN Анна Горкун, вітаючи переможців, відзначила, що залучення людей з інших галузей допоможе отримати свіжий подих і в агро. Тим паче, немає значної різниці між чоловіками та жінками на посаді керівника. «Жінка від природи мультизадачна і звикла виконувати обов’язки вдома, на роботі. З точки зору тайм-менеджменту жінка організована краще, ніж чоловік. Як керівників не можна порівнювати чоловіків і жінок, адже всі ми різні персоналії. Проте трохи більше душевності у роботу привносить саме жінка», — додала Горкун.

Чемпіонські подарунки отримали не лише переможці у своїх номінаціях, а й читачі AgroPortal.ua та шанувальники компанії «Епіцентр-Агро»

Напередодні в соціальній мережі Facebook відбувся розіграш, партнером якого виступила компанія «Епіцентр-Агро». Три щасливчики виграли сертифікати на 2 тисячі гривень, щоб закупитися чемпіонськими товарами у будь-якому ТЦ «Епіцентр».

Самі ж переможці та номінанти також висловили свої думки про те, як стати справжнім чемпіоном для своєї команди, а також про цінності та якості, якими має володіти лідер.


Дмитро Скорняков, переможець у номінації «Генеральний директор»

Професійний менеджер насамперед повинен вміти робити висновки із допущених помилок і вчитися на них. Не шукати собі виправдання, пояснювати, чому він не винен, а зробити все, щоб не повторювати подібного в майбутньому. Для цього також важливо мати гнучкість розуму і самокритичність.

Щоб побудувати репутацію, потрібно виконувати свої обіцянки і не обіцяти, якщо не можеш виконати. Ну а якщо щось пішло не так, не варто ховатися. Важливо вийти і чесно зізнатися: «У мене не вийшло, причини такі, ось мої пропозиції, як вийти з цієї ситуації».

Чому важливо будувати репутацію? Тому що ринок висококонкурентний, сотні компаній постачають продукти, подібні за ціною і якістю. Завжди доводиться вибирати, з ким вести бізнес. У кого бездоганна репутація, той і отримує перевагу.

Друга причина — репутація дозволяє розраховувати на більшу лояльність партнерів у складних ситуаціях. А вони трапляються з кожним бізнесом. Наприклад, якщо у компанії кристально чиста репутація, контрагенти з більшою ймовірністю підуть назустріч, підтримають, допоможуть пережити непрості часи.

Ідеально, коли людина володіє і швидкою адаптивністю, і має багаторічний професійний досвід. При цьому я вважаю, що це повністю взаємопов'язані речі — чим більше набутий досвід, тим вище адаптивність і стійкість до стресів. Наведу приклад зі своєї практики. Раніше певні робочі питання я міг обмірковувати довго, відчувати певний стрес. З набуттям досвіду аналогічні рішення приймаю набагато швидше.

Мене надихає досягнення нових вершин як мною, так і моїми дітьми: щось побудував, вивчив новий спортивний трюк, діти заговорили англійською мовою... Весь час хочеться йти вперед і підвищувати планку.

Щоб розвиватися і досягати нових вершин, якомога частіше виходьте із зони комфорту. Це як у спорті — на початку, виконуючи той чи інший трюк, ти відчуваєш страх, адже доводиться падати і отримувати удари. Зате коли трюк виходить, ти вже не помічаєш, що це складно, і думаєш: «Це ж просто! Чому у мене раніше не виходило?» Усе. Планка взята. Можна знову виходити із зони комфорту і ставити перед собою нові цілі. Тут, звичайно, важливо не перестаратися, адекватно оцінювати свої можливості. Занадто ризикувати не варто, але слід щодня потроху ускладнювати завдання — можеш підтягнутися 10 разів, підтягнися 11-12. Ну і, повторюся, весь час вчитися, особливо на своїх помилках.


Катерина Рибаченко, номінант на премію «Генеральний директор»

Дуже важливо вміти наймати на роботу правильних людей, у яких потенціал, таланти та здібності навіть вищі, ніж у того, хто їх наймає. Вважається, що ми є середнім від тих 5-ти людей, які нас оточують, тож чим кращі люди поруч, тим кращими стаємо і ми, це 100% win-win.

Вміти створювати гарну атмосферу, в якій люди можуть себе реалізувати, розкрити свої найкращі таланти та здібності, навчитися новим речам, говорити вголос про свої проблеми або пропонувати щось креативне, не боячись бути висміяними. Треба працювати так, щоб не страшно було експериментувати, бо вчитися на своїх помилках завжди актуально.

Потрібно навчитись делегувати. Моє найважливіше рішення — прийняття на роботу нової людини. Після того як він/вона стає частиною команди, я даю людям свободу дій та повноваження приймати рішення, намагаюсь не заважати робити свою справу та приходжу на допомогу, тільки коли це дійсно треба. Ніякого мікроменеджменту.

Репутацію можна вибудувати, якщо не тільки казати гарні речі, але і в них дійсно вірити та послідовно дотримуватись. Репутація — це не справа 1-2-х років, її не можна купити в якійсь спеціальній агенції або заполучити завдяки накрутці лайків фабрикою тролів, репутація — це проект на все життя. У відкритому світі, де інтернет зберігає все і про кожного, репутація стає нашою зброєю від злодіїв та найкращою візитівкою, тією річчю, яку про нас кажуть до того, як ми заходимо у кімнату і після того, як ми з неї виходимо. Бездоганна репутація — це наш найбільший актив.

Світ змінюється, тому саме адаптивність та вміння діяти відповідно до нових обставин стає все більш важливою рисою. Темп прискорюється, у майбутньому буде місце тільки для швидких компаній, тому ми маємо вчитися все життя, постійно тренувати не тільки тіло, але й мозок, та забути про те, що якщо навчились чомусь у юному віці, в університеті, то можемо спокійно далі почивати на власних лаврах.

Все, чим я займаюсь сьогодні, приносить мені величезне задоволення. Я дуже вдячна людям, з якими працюю, бо вони є найкращими із кращих не тільки професійно, але і за своїми моральними якостями. Мої діти — це величезний стимул, бо бути для них гарним прикладом — найбільший кайф у житті. Ну і зрештою, я усвідомлюю те, що ми живемо в дуже відповідальний та вирішальний момент для нашої країни, тому ніяк не можемо схибити, скласти руки і відсторонитися від важливих подій. Ми маємо робити все від нас залежне, щоб добро перемогло зло, а в кожній домівці настав мир, добробут і процвітання.

Молодим спеціалістам, які тільки починають свій шлях, я бажаю займатися в житті тільки тим, що цікаво і що дійсно подобається, бути на позитиві та прагнути гармонії із самими собою. Коли ви знайдете те, що дійсно ваше, ви це відчуєте і матимете всі шанси стати справжніми чемпіонами!


Юрій Мельник, переможець у номінації «Операційний директор»

Моє головне завдання в компанії — виростити потужну команду, яка б змогла бути кращою. І результати МХП самі за себе свідчать. Я дуже дорожу людьми, із якими працюю, і хочу, щоб після мене у компанії залишився штат справжніх професіоналів своєї справи.


Володимир Кравцов, переможець у номінації «Директор з виробництва»

Ще нещодавно я ходив до колег питати, як вирощувати кукурудзу. Насправді ніколи не пізно вчитися і розвиватися.


Хенрік Лаурсен, номінант на премію «Директор з виробництва»

Професійний менеджер повинен знати всі аспекти бізнесу, бути вправним у комунікаціях та управлінні штатом. Для мене репутація приходить із честю. Для мене важливий досвід, коли вирішувати питання стає набагато простіше у різних ситуаціях.

Важливо завжди працювати на високому рівні, при цьому постійно прагнути більшого. Мене надихають подорожі різними аграрними країнами, де я можу налагоджувати контакти та вчитися новому, набиратися натхнення та очищати думки.


Володимир Бондаренко, переможець у номінації «Фінансовий директор»

Ефективний менеджер, маючи ґрунтовні професійні знання, повинен бути відкритим до змін та впровадження нових підходів, вміти формулювати стратегічні цілі та запалювати оточуючих на їх досягнення, забезпечувати умови для професійного зростання підлеглих.

Поважна репутація на ринку вибудовується довгостроковою кропіткою роботою на підставі як внутрішнього професіоналізму та ефективності, так і відкритості та порядності по відношенню до партнерів. Поважна репутація — це знак якості, який з часом буде знімати надмірні побоювання у партнерів, робитиме їх більш відкритими до реалізації нових ідей та забезпечуватиме більш результативну роботу.

З прискоренням технологічних, комунікаційних та інших змін стресова адаптивність до ситуацій набирає все більшу вагу, проте це не відкидає цінність багаторічного досвіду, оскільки часто дозволяє більш виважено і стратегічно оцінити напрямки реакції на нові виклики.


Катерина Конащук, номінант на премію «Комерційний директор»

Бути справжнім лідером для команди — це вміти гармонійно підібрати чи «виростити» однодумців, організувати їх на досягнення визначених цілей. Компетентність, відповідальність, цілеспрямованість на результат авжеж важливі, втім для мене спочатку є визначення «з ким», а потім — «куди».

Важко переоцінити такий нематеріальний актив, як репутація, адже її вибудовують роками, а зруйнувати можна лише одним некоректним вчинком. Дотримання умов домовленостей, зрозумілість позиції, відповідальність за свої дії, прозорість прийняття рішень, готовність до співпраці, урахування інтересів стейкхолдерів та ще багато принципів, для яких виключень навіть «у дрібницях» не буває. Ці принципи, як невід’ємну частину корпоративної культури, має розділяти кожен співробітник, а до комерсантів, як до фронтменів компанії у спілкуванні на ринку, це є обов’язковою вимогою.

Мене надихає бути корисною та робити свій вклад у розвиток українського ринку. Наразі я втілюю це через проект Trend&Hedge Club, який я започаткувала 3 роки тому. Це неформальне об'єднання прогресивних учасників ринку, що збираються щосереди ввечері в конференц-залі AgroGeneration задля обговорення і формування розуміння різноманітних аспектів зерноторгового ринку, тематичних питань аграрного, фінансового та експортного напрямків.

Однією з важливих навичок вважаю постійне навчання та розвиток, але надважливим є вміння подальшої якісної трансформації їх у реальний результат роботи. Все частіше, на жаль, зустрічаються люди з великою кількістю дипломів, пройдених курсів, прочитаних книжок, суто «теоретичними» знаннями та практичною безпорадністю. Вірю в тих молодих спеціалістів, хто не боїться напруженої роботи і не словом, а ділом відповідально виконує роботу, критично мислить і позитивно спілкується, аналізує причини досягнень і помилок, постійно вдосконалюється та проявляє ініціативу.


Олександр Гірман, номінант на премію «Головний агроном»

Насамперед потрібно бути професіоналом своєї справи, а також вміти знаходити вихід із критичних ситуацій та мати підходи до всіх колег і підлеглих.

Репутація — це те, що за плечима не носити, і при цьому вона працює на тебе — як позитивна, так і негативна. Важливим є і те, і те, в залежності від ситуації, гарний спеціаліст має бути талановитим у різних сферах.

Потрібно постійно навчатись і вдосконалюватись, при цьому розвивати так звані hard & soft skills. В нинішньому світі, який швидко змінюється і розвивається, необхідно бути всебічно розвиненою особистістю та постійно вдосконалюватись.


Ярослав Мазуренко, номінант на премію «Головний агроном»

Перш за все менеджер повинен повністю взяти на себе відповідальність за справу, якою управляє, а тоді у кожній ситуації проявляти звичайні людські цінності: справедливість, порядність, чесність. Він має досконало володіти усіма тонкощами своєї справи, без цього не завоюєш поваги у підлеглих.

Поважна репутація — значить довга. Якщо вона у тебе є, то ти довший час приймав правильні рішення, а отже і на ринку тебе знають як менеджера, що вміє це робити.

Дуже важливим є «справжній» досвід, без нього неможливо швидко адаптуватися у виробничих ситуаціях.

Особисто мене надихають великі цілі, рух всупереч обставинам.

Для того щоб стати професіоналом, необхідно набратися терпіння і постійно себе вдосконалювати: як фахівця, підлеглого, колегу, керівника.


Сергій Іщук, переможець у номінації «Головний інженер»

Ефективний менеджер — це насамперед професіонал своєї справи, який вміє організувати роботу та бути лідером у колективі, здатний діяти в умовах ризику, якому притаманні такі якості: комунікабельність, дисциплінованість, відповідальність, цілеспрямованість, вимогливість, наполегливість, самостійність, в якого слова поєднуються зі справами.

У своїй роботі має керуватися такими життєвими принципами: чесність і правдивість, справедливість та об'єктивність, упевненість у собі, розвинуте почуття обов'язку та відповідальності, толерантність, порядність, самокритичність, чуйне ставлення до людей, організованість, зібраність, високий рівень загальної культури.

Репутація є одним із найважливіших факторів роботи в будь-якій сфері. Адже якщо компанії вдається завоювати хорошу репутацію, це означає, що вона змогла викликати довіру у своїх клієнтів і партнерів у першу чергу своїми діями. А довіра — фактор, який має безпосередній вплив на майбутнє компанії. Тому для того щоб досягнути хорошої репутації, потрібно розвивати свої переваги та нейтралізувати недоліки.

На мою думку, можна прекрасно справлятись зі своїми обов'язками, не маючи багаторічного досвіду за плечима. Вміння швидко адаптуватись у стресовій ситуації — це безперечно важливе вміння для працівників, але найважливіше — це вміння правильно діяти в таких ситуаціях, адже швидкі рішення вимагають чіткого плану дій і професійного погляду.

Найбільше мене надихає моя сім'я. Дружина, яка підтримує і мотивує мене кожного дня, і для якої я завжди готовий підкорювати нові вершини, та дві наші прекрасні доньки, які освітлюють мої дні яскравим, люблячим світлом. І, звісно, моя робота, яка переросла у покликання. Адже любов до своєї справи робить кожен день натхненним, емоційним і радісним.

Найважливіше, що я хотів би порадити молодим спеціалістам, — це любити свою справу. Це чудова основа для побудови успіху, але, звісно, це лише основа. Для того щоб стати переможцем, треба бути найкращим. І саме бажання бути «найкращим» спонукатиме знати і вміти більше за інших, надасть сили для того, щоб вирішувати і приймати правильні рішення, знаходити нові та інноваційні способи вирішення проблем і не боятися їх озвучувати.

Але в будь-яких змаганнях за титул «професіонал своєї справи» важливо не забувати бути людиною. Вміти взяти відповідальність за свої дії, бути дисциплінованим та зосередженим, бути щирим та безкорисливим і першочергово діяти на користь справи, а не заради власної наживи. І тоді можна досягти значних успіхів.


Юлія Каменєва, переможець у номінації «Маркетинг-директор»

Лідер повинен бути Лідером з великої літери «Л». Це означає, що за ним хочеться слідувати команді, хочеться брати приклад, він може надихнути на будь-які починання, і при взаємодії з ним член команди зможе рости і розвиватися так, як хочеться йому. Ефективний менеджер повинен володіти однозначно високим рівнем IQ і EQ (емоційний інтелект). Повинен бути досвід, і лідер повинен розбиратися в тому, про що говорить. Хоча в команді можуть бути набагато більш професійні гравці, але в своїй, вузькій сфері. Лідер повинен бачити картинку зверху, загальну картину бізнесу і мислити стратегічно. Як кажуть американці — helicopter view. Лідер повинен вміти надихати і мотивувати команду. Повинен бути прикладом і рольовою моделлю. Ефективність — це мінімум транзакцій, а максимум справи. Забезпечити таку ефективність — завдання справжнього лідера.

Хорошу репутацію на ринку можна побудувати за будь-яких умов. Починається все не з умов на ринку, а з самої людини — лідера. Повинні бути справи, результати, досягнення, які підтверджують слова. Тоді й репутація почне формуватися позитивна. Селф-бренд сьогодні дуже важливий. Без нього все складніше будувати кар'єру, починати/продовжувати розвивати бізнес. Якщо немає бренду, ви не існуєте. Є багато різних інструментів, як донести цінність свого бренду і розповісти про свої справи: ЗМІ, тренінги, лекції, виступи, статті, інтерв'ю, сторінки в соціальних мережах тощо.

Іноді багаторічний досвід дуже важливий, а іноді він грає злий жарт, тому що професіонал своєї справи стає заручником досвіду і перестає ризикувати, перестає виходити із зони комфорту, і зникають прориви, out of the box рішення. Але і великий ризик того, що не вийде, а був би досвід — вийшло б.

Стресова адаптивність до ситуації важлива завжди і на будь-якому етапі, як і для профі з великим досвідом, так і для того, хто тільки на початку шляху. У нашому житті скажений темп, і якщо не адаптуватися постійно, можна більше не зрушитися з місця.

Я дуже надихаюся успіхами своїх співробітників, своєї команди. Якщо я людину чогось навчила, і вона побачила результати своєї праці, і їй захотілося пробувати, рости і розвиватися далі, це найбільше натхнення для мене і найкраща мотивація. Багато натхнення черпаю з книг, не перестаю читати ніколи. Цікаві люди завжди також надихають мене по життю. З ними досить іноді просто поговорити.

Справжній спеціаліст має працювати 24/7, не переставати. Працювати заради своєї мети і мрії. Вміти вчитися, вміти слухати і чути. Бути командним гравцем. Постійно читати, вчитися — розвиватися, не стояти на місці. Кожен день заглиблюватися в свою професію і міркувати: а що ще я можу зробити? а чому все так? що можна було б зробити по-іншому? Досягати поставлених цілей і завдань. Працювати на результат. Менше говорити — більше робити.


Юлія Андрушкіна, номінант на премію «Маркетинг-директор»

Справжній лідер має вміти комунікувати з різними цільовими групами, володіти структурованим системним мисленням, здатністю чітко і зрозуміло формулювати задачу, вмінням створити ефективну команду для виконання поставлених задач/досягнення цілей.

Вибудувати поважну репутацію на ринку можна за умови дотримання наданих обіцянок будь-яким учасникам ринку (покупцям, постачальникам, місцевим громадам, інвесторам).

Багаторічний досвід підвищує здатність швидко адаптуватись до ситуацій, тому що схожі ситуації, як правило, вже відбувались.

Хочу порадити молодим спеціалістам бути більш відповідальними, мати широкий кругозір, займатися самоосвітою, мати критичне мислення, комунікабельність.


Лідія Клочан, номінант на премію «HR-директор»

Будуючи репутацію, ви викладаєте собі по цеглинці дорогу. Якщо дороги/репутації немає, бізнес буде рухатися вперед по повному бездоріжжю і може нікуди так і не просунутися. Якщо репутація має вади, значить бізнес буде трясти і качати в русі по нерівній дорозі. Якщо ж ви вкладаєте багато праці в побудову репутації, то при кожному кроці вперед вона буде допомагати вам йти швидше за конкурентів, а значить — швидше отримувати результат. Ось тому, на мій погляд, так важливо системно і відповідально будувати репутацію компанії. Що стосується умов — тут просто потрібно бути чесним перед усіма. Будь-які маніпуляції, спроби «пофарбувати пожовклу траву зеленою фарбою» закінчуються однаково. І зовсім не позитивно.

Розумний баланс між професійним досвідом і особистісною гнучкістю, стресостійкість — ось вдале поєднання. Але якщо розставляти пріоритети, то я вважаю сьогодні ціннішою адаптивність. Досвід швидко напрацьовується. А ось із soft skiils все довше, складніше і не всім під силу.

Мене надихають в роботі масштабні проекти і складні завдання. В житті — спорт, враження від відвідування нових куточків нашої прекрасної планети, а ще спілкування з цікавими людьми, з якими можна рости і які ростуть разом з тобою.

Рекомендую всім навчитися вчитися. Постійно. Кожен день потрібно питати себе: «Чому сьогодні я навчився? Який урок засвоїв?» Ще дуже цінно вміти працювати зі своєю внутрішньою енергією, керувати нею, перерозподіляти в потрібні моменти, використовувати для перезавантаження. Ну і, безумовно, розвивайте емоційний інтелект, любов до людей і себе.


Нонна Шмідік, переможець у номінації «Директор з комунікацій та соціальних питань»

Комунікації — не точна наука, тут немає правил або рецептів на всі випадки життя. Тому на перший план виходять soft skills — відкритість, бажання і прагнення вчитися, гнучкість, креативність, вміння працювати в команді.

Репутацію вибудувати на ринку непросто. Перш за все — за умови повного розуміння, яку саме репутацію компанія хоче побудувати, і для чого їй це потрібно. А також за умови врахування інтересів основних стейкхолдерів. Комунікації — двосторонній процес, і інформація, що транслюється компанією, повинна не тільки відповідати її цільовому репутаційному профілю, а й інтересам її цільових аудиторій.

Люблю свою роботу за новизну і постійний рух. У мене ніколи не було двох абсолютно однакових проектів або абсолютно ідентичних ситуацій. У будь-якому разі потрібно шукати своє унікальне рішення. Будь-яка, не тільки аграрна компанія повинна розуміти, що у її стейкхолдерів є свої інтереси і очікування. Тільки зрозумівши їх, можна побудувати ефективний діалог, визначити правильні формат і канали комунікації.


Ольга Дядечко, номінант на премію «Директор з комунікацій та соціальних питань»

Спеціаліст повинен мати готовність до постійного розвитку та адаптивність до змін, здатність бачити ситуацію в цілому, розвивати та надихати підлеглих, проактивність.

Для початку потрібно бути вимогливим до самого себе: задавати собі високий стандарт у роботі та неухильно його дотримуватись. Тримати слово. Завжди. А ще — бути чесним із собою та з оточуючими. 

Сьогодні адаптивність відіграє більш важливу роль. Що працювало вчора, сьогодні уже застаріло. Потрібні нові підходи, нові методи. Та не менш важливим, ніж адаптивність, є критичне мислення та системний підхід, коли адаптація до нових ситуацій враховує кращі практики та досвід.

Моя робота — водночас і моє хобі. Тому мене надихають і захоплюють люди, яким теж вдалося свої захоплення перетворити на справу свого життя.

Я схиляюсь до думки, що розвивати потрібно свої сильні сторони (а не слабкі, як іноді вважають). Адже наші сильні сторони і роблять нас результативними та цінними професіоналами, експертами. Варто подумати: що вам вдається найкраще? І тоді саме у цьому напрямку відточувати свою майстерність. Ідеального рецепту успіху не існує. Кожен повинен шукати свій.


Ірина Козенко, номінант на премію «Директор з комунікацій та соціальних питань»

Ефективний менеджер повинен уміти постійно «зазирати у майбутнє», тобто бути здатним на підставі вивчення існуючого ринку не тільки відчувати його поточну динаміку, а й прогнозувати перспективний розвиток. Одна з найважливіших характеристик ідеального менеджера — його професійна обізнаність, менеджер здебільшого цінується не за знання, а за конкретні дії та їх результат.

Репутацію можна вибудувати тільки через: прозорість, відкритість, дотримання виконання договірних відносин, чесну конкуренцію, повагу до права. Довіра — це фактор, який має великий вплив на розвиток будь-якого бізнесу. Поважна репутація компанії прямо пропорційна її успіху, підвищує її прибутковість.

Найважливіше — це вміння опанувати себе в різних критичних ситуаціях, що приходить із життєвим досвідом. Стресом можна і слід керувати, стресова адаптованість до ситуації несе в собі «смак» життя, робить його різноманітним, повним і результативним.

В особистому житті мене надихає моя родина, пошук індивідуальної досконалості. В роботі до натхнення спонукає постійний рух вперед, результат процесу, який має соціальне спрямування, а саме надання допомоги людям. Життям слід насолоджуватися, оточувати себе та дарувати позитивні емоції, добро, любов.

Потрібно бути активними та чесними перед собою та іншими щодо того, в чому ви є спеціалістами, що вам подобається робити і чому ви хочете присвячувати свій час. Працювати за принципом: «Якщо ти можеш щось уявити — ти можеш цього досягти».


Вітаємо аграрних Чемпіонів! А також хочемо подякувати Експертній раді, яка допомогла виданню AgroPortal.ua визначити їх.

ЦЕ:

  • Анна Горкун, генеральний директор «Інкерман Україна»;
  • Анна Дерев'янко, виконавчий директор організації «Європейська Бізнес Асоціація»;
  • Владислава Магалецька, член Національної ради реформ, віце-президент SigmaBleyzer і AgroGeneration;
  • Володимир Коломоєць, генеральний директор Pedersen&Partners Ukraine;
  • Олександр Сухнацький, партнер рекрутингової компанії AgriPersonnel;
  • Артем Гавришин, директор Центру по роботі з крупними корпоративними клієнтами агропромислового комплексу «УкрСиббанк»;
  • Валерій Яковенко, СЕО компанії DroneUA;
  • Інна Мєтєлєва, директор в Україні британської інвестиційної групи Charter House Corporate Partners;
  • Жерар де Ля Салль, засновник і керівник компанії Alfagro;
  • Едуард Муляр, керівник команди продажів компанії Bayer в Україні;
  • Юлія Порошенко, засновниця проекту Agrohub;
  • Асад Лапш, генеральний директор «КУН-Україна»;
  • Антон Костирко, керівник відділу маркетингу корпорації AGCO;
  • Олег Клименко, керуючий партнер групи компаній «ПроАгро»;
  • Алла Стрижеус, керівник проекту AgroPortal.ua.

До зустрічі на нагородженні премії Агро Champions 2020!

Якщо хочете долучитися, пишіть на: [email protected]


Команда AgroPortal.ua