Про це повідомляють у компанії «Агролінк».
«Агролінк» — це інструмент для фермера в щоденній роботі, а саме — пошуку товарів і прийнятті розумних бізнес-рішень. При створенні платформи команда поставила перед собою головне завдання — економія часу і коштів у закупівлях», — йдеться в повідомленні.
Економія часу відбувається за рахунок:
Фінансова вигода досягається за рахунок:
«З виходом нашої платформи відпадає необхідність витрачати багато часу в пошуках необхідного товару. Знаючи проблему, назву продукту або діючу речовину, аграрій може не тільки знайти рішення, включаючи всі альтернативи, пропоновані ринком, а й перевірити наявність товару та здійснити покупку у виробника практично в декілька кліків. Функціонал платформи дозволяє виробникам розмістити свою комерційну політику, таким чином покупець одразу отримує відповідну до його замовлення знижку, не витрачаючи часу на торги», — пояснює логіку роботи програми співзасновник інтернет-платформи «Агролінк» Геннадій Білий.
Ще один засновник інтернет-платформи Георгій Феодоріді зазначає, що ідея створення продукту буквально «лежала на поверхні»: «Ми самі аграрії, керуємо 12 500 га в 3-х регіонах, тож прекрасно розуміємо, як важливо швидко підібрати ефективне рішення (з урахуванням наявності), скільки часу необхідно для цього затратити персоналу, яку кількість дзвінків і переговорів потрібно здійснити. Задача дуже проста — економія часу і ресурсу для обох сторін, прозорість у виборі альтернативи та чесна торгівля».
У компанії додають, що ключовим завданням на сьогодні є залучення всіх виробників товарів і послуг на платформу. Це, в свою чергу, забезпечить успішний пошук найефективнішого серед усіх можливих на ринку рішення відповідної проблематики.
«Незабаром авторизованим користувачам також будуть доступні інструменти бюджетування, обміну документацією та багато іншого. Система пошукових фільтрів буде постійно деталізуватися і вдосконалюватися. Ми віримо, що наш ресурс стане незамінним помічником аграрія як на етапі планування, так і в щоденній роботі», — говорить один із засновників «Агролінк» Дмитро Зулінський.
На сьогодні на платформі «Агролінк» розмістилися такі компанії: «Адама Україна», «Август-Україна», «Агрохімічні технології» (АХТ), «Родонiт», «Агротека», «Екоплон», «Бiонорма», «Хімагро», ТОВ «УкрПолеХім», «Белор Україна» і ТОВ «Південний Насіннєвий Завод».
Також партнерами є AgriFinance.io, MeteoControl.ai та SmartFarming.
«Агролінк» — це вільний майданчик для будь-якої компанії, що поставляє товари або послуги. Фінансування, страхування, автоматизування процесів — важливі аспекти ведення будь-якого бізнесу, у т.ч. і сільськогосподарського. Партнерство з постачальниками таких послуг знову ж покликане зекономити час та допомогти аграрію заощадити кошти або знайти їх», — додає співзасновник компанії Олександр Феодоріді.
З усіх питань і пропозицій можна звернутися за електронною адресою: [email protected].
Для довідки: платформа «Агролінк» була створена 4-ма засновниками: Георгієм Феодоріді — в аграрному бізнесі з 2007 року, засновник і генеральний директор ТОВ «Торговий Дім «Агромир» із земельним банком 12,5 тис. га; Дмитром Зулінським — з 2001 року займається дистрибуцією ЗЗР; Олександром Феодоріді та Геннадієм Білим — з 2015 року займаються розробкою, впровадженням та маркетингом IT-рiшень і продуктів.