Таку думку у ході IV щорічної Аграрної HR-конференції, організованої компанією «ПроАгро Груп», висловила директор з персоналу та комунікацій Cygnet Ольга Дядечко.
Говорячи про підтримку позитивної репутації роботодавця за допомогою інструментів HR та PR, експерт виділила основні умови впізнаваності бренду.
«Щоб бренд став впізнаваним, він повинен бути насамперед унікальним — тобто таким, що складно піддається копіюванню. По-друге, відмінним від інших — мати чітку конкурентну перевагу. По-третє, спеціалізованим — мати один ключовий фокус, оскільки не можна одночасно спеціалізуватись на усьому. По-четверте, простим для сприйняття. І, насамкінець, але не в останню чергу, правдивим — демонструвати те, що є насправді», — констатувала Ольга Дядечко.
За її словами, головний орієнтир та відправна точка для прийняття рішень у компанії Cygnet — це її цінності, сім правил, якими керуються команда щодня.
Для довідки: Група компаній Cygnet обробляє понад 24,2 тис. га в центральній частині України: Житомирській і Вінницькій областях. Підприємство спеціалізується на вирощуванні кукурудзи, сої, пшениці, цукрових буряків і розвитку молочного скотарства. Агрохолдинг володіє цукровим заводом.