Держпродспоживслужба закликає бізнес повідомляти про факти несправедливих рішень

29 липня 2021, 18:00 3442

Голова Держпродспоживслужби Владислава Магалецька підкреслила важливість комунікації між бізнесом і Держпродспоживслужбою та закликала підприємців повідомляти про всі факти несправедливих рішень.

Про це вона написала у своєму блозі на сайті «Новое время».

За словами Магалецької, необхідно вибудовувати співпрацю так, щоб споживач був максимально захищений, а всі інциденти вирішувалися прозоро та швидко.

«Ми сьогодні намагаємося створити нову Держпродспоживслужбу, яка стане справжнім сервісом для споживачів і бізнесу. Це важке завдання, і перекосів вистачає. Однак, прошу, йдіть на контакт і повідомляйте про всі факти несправедливих рішень. Будемо розбиратися», — зазначила голова Держпродспоживслужби.

За словами Владислави Магалецької, дуже багато конфліктів відбувається через відсутність комунікації як з боку перевіряючих, так і бізнесу. Під час перевірок потрібно співпрацювати з державою, а не ігнорувати законні вимоги.

«Я недарма поставила споживачів на перше місце — це світова тенденція. Бізнес не тільки повинен «мати голос», але й чути споживачів. Компанії повинні з повагою ставитися до громадян і створювати максимально зручний сервіс, а не «футболити» їх після надання неякісних послуг чи, наприклад, продажу прострочених продуктів харчування», — підкреслила Владислава Магалецька.