Про це вона написала у своєму блозі на сайті «Новое время».
За словами Магалецької, необхідно вибудовувати співпрацю так, щоб споживач був максимально захищений, а всі інциденти вирішувалися прозоро та швидко.
«Ми сьогодні намагаємося створити нову Держпродспоживслужбу, яка стане справжнім сервісом для споживачів і бізнесу. Це важке завдання, і перекосів вистачає. Однак, прошу, йдіть на контакт і повідомляйте про всі факти несправедливих рішень. Будемо розбиратися», — зазначила голова Держпродспоживслужби.
За словами Владислави Магалецької, дуже багато конфліктів відбувається через відсутність комунікації як з боку перевіряючих, так і бізнесу. Під час перевірок потрібно співпрацювати з державою, а не ігнорувати законні вимоги.
«Я недарма поставила споживачів на перше місце — це світова тенденція. Бізнес не тільки повинен «мати голос», але й чути споживачів. Компанії повинні з повагою ставитися до громадян і створювати максимально зручний сервіс, а не «футболити» їх після надання неякісних послуг чи, наприклад, продажу прострочених продуктів харчування», — підкреслила Владислава Магалецька.