Багато фахівців керують не комбайнами, а танками. Заміновані поля, порушена логістика і зберігання — це впливає на те, що показники нинішнього року будуть гіршими.
Про це говорив заступник міністра економіки та торговий представник України Тарас Качка в подкасті «Що з економікою?».
«Український бізнес показав надзвичайну конкурентоспроможність. Він не запанікував після блокування морського експорту, а почав думати, що і куди везти. Усі домовленості — це завдяки швидкому бізнес-рішенню «не зупинятися».
Важливу роль в експорті відіграли порти гирла Дунаю («Ізмаїл», «Рені»). Раніше річкові порти були нішевими, і вартість за перевалку там була невелика. Зараз до них утворюються черги з фур на сотні кілометрів. Саме біля річкових портів відбувається ціноутворення для всієї країни, так званий «базар», — розповів заступник міністра економіки.
Тарас Качка додав, що через зерновий коридор Україна вивезла 16,3 млн т агропродукції. Решту 99,8 млн т минулого року відправляли через західний кордон.