Таку думку в коментарі AgroPortal.ua висловив заступник директора Агрофірми «Поле» (м. Черкаси) Олександр Томенко.
За його словами, Україна піде тим шляхом, що й Європа.
«Там споживачі купують продукцію більш глибокої переробки, швидке харчуванння: мюслі, снеки, палички, кульки. Часто це те, що заливають потім молоком. Ми теж потрошку відмовлятимемося від круп», — зазначив Томенко.
Він говорить, що найбільшими їх споживачами нині є пенсіонери, адже ця продукція є доступною за ціною.
«У великих супермаркетах сегмент круп поповнився новими видами. Від булгура та кус-куса — до більш екзотичних: чіа та квіноа. Якщо ще 5-10 років назад в магазинах в сегменті бобових можна було придбати горох, то нині асортимент поповнився такими продуктами як сочевиця, нут, маш», — говорить Томенко.
Також додає, що традиційні пшеничні крупи витісняє крупа з твердих сортів пшениці (дурум).
Ірина Кравченко, AgroPortal