Локомотивна тяга може стати приватною

25 грудня 2018, 08:00 3614

Найбільша проблема зернової логістики — це локомотивна тяга. Єдиний спосіб її вирішити протягом 2-3 років — це прийняти Закон «Про приватну локомотивну тягу».

Про це в рамках прес-сніданку розповів президент Української зернової асоціації Микола Горбачьов.

«Найбільш слабким місцем в логістиці є перевезення урожаю від внутрішніх елеваторів до портових станцій: залізниця може перевозити близько 100 тис. тонн за добу, в той час коли елеватор відвантажує 700 тис. тонн зерна за добу. Причина цьому — нестача локомотивів. Тому закон про залізничний транспорт, який наразі розробляється в парламенті, дасть можливість допустити приватну тягу на українські залізниці. На нашу думку, це єдиний спосіб, який вирішить дану проблему, адже вартість локомотивів досить висока, і «Укрзалізниця» самостійно не здатна заповнити свій парк», — говорить президент УЗА.


Іванна Панасюк, AgroPortal.ua