Громадські приймальні відтепер функціонують при усіх Головних управліннях Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру в областях.

Про це йдеться у повідомленні Держгеокадастру.

«Приймальні працюють задля щоденної консультації  громадян, представників підприємств, установ, організацій, колективів тощо, аби гарантувати їм аналіз та ефективне розв’язання проблемних питань, розгляд усних та письмових звернень, надання консультативно-практичної допомоги, пошуку оптимальних шляхів та механізмів розв’язання наявних проблем», - пояснюють у відомстві.

Основною функцією громадських приймалень Держгеокадастру є надання посадовими особами територіальних органів якісної та безоплатної консультації усім мешканцям.

«Тобто, окрім особистого приймання громадян керівництвом Держгеокадастру, що відбувається за попереднім записом у дні та години, визначені графіками особистого приймання громадян, кожен охочий має змогу звернутися до уповноважених осіб нашої служби за особистою консультацією, скаргою, проханням тощо, у зручний для нього час», - додали у відомстві.

З графіками роботи громадських приймалень у Головних управліннях Держгеокадастру в областях та м. Києві можна ознайомитися за посиланням.