Про це говориться у зверненні, опублікованому Українською зерновою асоціацією.
В ньому відмічається, що зростання тарифів на 15% у 2016 р., а також намір Укрзалізниці підвищити тарифи на 25% у 017 р. істотно перевищують як індекс споживчих цін (12% у 2016 р. і 8% у наступному за прогнозами КМУ), так і індекс цін промислових виробників (12,9% і 8,5% відповідно).
При цьому за даними фінансових звітів УЗ, існуючий рівень тарифів забезпечує рентабельність вантажоперевезень на рівні 40-50%, що дозволяє здійснювати крос-субсидування пасажирських перевезень в обсязі 10 млрд грн на рік. Таким чином, поточний рівень вантажних тарифів навіть вище економічно виправданого , особливо. Якщо мова йде про монополіста.
Заплановане підвищення вартості послуг вантажних залізничних перевезень, за відсутності належного нормативного забезпечення визначення економічно обгрунтованого рівня тарифів, невиконання існуючих процедур, що визначають публічність цього процесу, відсутності незалежного регулятора, неминуче призведуть до нанесення шкоди клієнтам УЗ.
З повним текстом звернення можна ознайомитись за посиланням.