Про це AgroTimes розповів керуючий акціонер компанії Олексій Коваленко.
«Це будуть, можливо, країни Азії чи країни Європи, — зазначив він. — Однак ми хочемо експортувати не просто біржову продукцію (нонейм, заморожену, за низькою ціною, як це відбувається зараз). Ми хочемо продавати за кордоном «Епікур» — м«ясо птиці, вирощеної без антибіотиків».
Постачання на далекі ринки передбачає заморожування птиці. А заморожування — це погіршення якості, підкреслив Олексій Коваленко.
«Тому ми намагатимемося, щоб більша частина нашої продукції постачалася охолодженою. На азійські ринки може йти частина замороженої продукції, однак наші найближчі цілі — охолоджена курятина з крилом доставки близько 800 км, — зазначив він. — Тобто це Україна та ЄС. До того ж ми маємо дуже зручне географічне розташування відносно Європи».
За словами Олексія Коваленка, компанія дуже сильно перебудувала внутрішні бізнес-процеси.
«Нам важливо покласти продукцію на полиці вранці. Зараз машини з продукцією вантажаться опівночі, щоб зранку в магазині була курятина, що вироблена сьогодні-вчора. Тому ми поставлятимемо те, чим пишаємося, — охолоджену продукцію», — наголосив він.