Легенда, яку не зупинити: тест-драйв Toyota Land Cruiser Prado в українських селах

25 липня 2018, 07:18 9777

Land Cruiser Toyota Prado — передставник легендарного сімейства Land Cruiser з більш ніж 65-річною історією. Створений як універсальний військовий автомобіль, Land Cruiser став одним з найпопулярніших, найнадійніших та найтитулованіших позашляховиків на планеті. Його обирають не лише за презентабельний зовнішній вигляд, але й за міцність та витривалість.

У 2013 році з«явилося перше оновлення 150-серії, а в 2017 — відбулося останнє оновлення існуючого покоління.  Автомобілю підвладні гірські та пустельні дороги. А от чи підкоряться йому українські сільські дороги AgroPortal.ua вирішила перевірити на початку літа.

В рамках ІІІ Всеукраїнського конкурсу «Неймовірні села України 2018» редакція AgroPortal.ua вирішила протестувати автомобіль Toyota Land Cruiser Prado на дорогах двох сіл, що увійшли до фіналу проекту.

Селище Чечельник, Вінницька область. Приїхавши до автомобільного центру Toyota і побачивши чорного красеня в нас перехопило дух, адже керувати позашляховиком — діло не з легких. Сівши до автомобіля відчули себе як у вантажівці!

Чечельник знаходиться за 300 км від столиці. По трасі Київ-Одеса Prado їде плавно та просто «ковтає» ями, беручи до уваги те, що різке перелаштування на високих швидкостях  автомобілю  недопустиме.

Але що найцікавіше, так це витривалість конструкції автомобіля: навіть важко уявити як і де потрібно їздити, щоб почути як їде Prado (ми їхали зі швидкістю 170 км/год).

Чим ближче до села, тим гірша дорога, а місцями — її геть не було, але саме це дозволило нам провірити поза шляхові можливості моделі 2017 року.

Автомобіль має 2,8 літровий «турбодизель», потужність 177 к.с. і крутячий момент в 450 Н.М. Проте окрім дизеля, можна вибрати бензинові двигуни на 2,7 та 4 літра. Всі ці мотори об»єднує шести ступінчаста автоматична трансмісія з повним приводом та диференціалом підвищеного тертя Torsen. Іншими словами, це наявність механічного блокування диференціалу, який перекидає крутний момент з буксуючої вісі на ту, що має зчеплення з дорогою. Для нас це було особливо актуально, коли одне із коліс не мало контакту із грунтовою поверхнею.

Більшу частину витривалості авто під час поїздки до Чечельника можна віднести на рахунок міцної рамної конструкції, яка може витримувати значно більші зусилля, які притаманні використанню в суворих умовах бездоріжжя. Крім його особливо міцної конструкції, Land Cruiser використовує передові технології, які покращують його зручність в користуванні навіть на найбільш несприятливих поверхнях, допомагаючи водієві і сприяючи безпеці пасажирів.

Село Іловиця, Тернопільська область. Їдучи вдруге на  Toyota Land Cruiser Prado ми вже були певні в безпечності, надійності та комфортності автомобіля.

Село розташоване серед лісу за 390 км від Києва. Трасу Київ-Чоп проїхали на одному диханні, проте з початком лісової смуги розпочалися труднощі. Лісова, а місцями і гірська дорога просто таки випробовувала автомобіль, проте підвіска чудово відпрацювала нерівності, покращуючи якість дорожнього покриття. Розхід пального в ході тест-драйву в середньому склав 8-9 літрів.

Екстер'єр автомобіля поєднує в собі високо розташовану передню частину, інтегровані лампи головного світла і грати радіатора з вертикальною двоступеневою конструкцією, яка підсилює характер позашляховика Toyota.

Збільшення габаритів зведено до мінімуму, що дозволяє зберегти його відмінну рухливість як на дорозі, так і поза нею. На кермо Prado «відзивається» чуттєво, і повертає більш ніж двохтонний позашляховик зібрано, весь і відразу, хоча в його передній підвісці сталеві пружини, а в задній — пневматика.

Висоту задньої осі можна змінювати в межах 4 см, і ця можливість явно прийшла нам на допомогу.

В стандартному оснащенні Land Cruiser Prado має п'ять подушок  і бічні шторки безпеки, систему допомоги при старті на підйомі, центральний диференціал підвищеного тертя з примусовим блокуванням. Також передбачене електрорегулювання положення і 3-х режимний підігрів передніх сидінь, камера заднього виду, круїз-контроль, обігрів лобового скла в зоні склоочисників, електрообігрів і складання зовнішніх дзеркал, клімат-контроль.

Prado виділяється оновленим інтер'єром салону: нова верхня панель центральної консолі, нова панель перемикання між режимами «позашляховик» і «звичайна дорога», новий дизайн панелі приладів, який включає з себе новий 4,2 кольоровий мульти інформаціонний TFT дисплей.

Новий Land Cruiser Prado оснащений мультимедійним обладнанням з сенсорним екраном: Toyota Touch 2 і Toyota Touch 2 Go з навігацією.

Land Cruiser Toyota Prado — це автомобіль для практичної людини, адже в цілому він зручний для міста в якості щоденного транспорту, та водночас відмінно підходить для бездоріжжя. А кожна наступна комплектація дозволяє в повній мірі насолодитися черговою поїздкою.


Іванна Панасюк, AgroPortal.ua