Випробування снігом і швидкістю: тест-драйв Toyota Hilux в LNZ Group

30 березня 2018, 07:00 7805

Toyota Hilux 50 років поспіль — від своєї першої появи у 1968 році — активно тримає курс на «захоплення територій». На сьогодні японські пікапи зустрічаються практично в кожному куточку земної кулі і Україна не є виключенням, особливо що стосується агропромислового комплексу.

Власне, правильний вибір автомобіля для сучасного аграрія — ефективний крок, направлений на поліпшення умов ведення бізнесу. У середньому, чи то агроном, чи то спеціаліст проїжджає 300 км в день, а у пік сезону — і того більше. Не варто забувати й про стан дорожнього покриття, особливо у сільській місцевості. Тому аграрії прискіпливо вибирають не лише сучасну сільськогосподарську техніку, а й витривале, зручне та надійне авто.

Редакція AgroPortal.ua цієї зимової весни протестувала автомобіль Toyota Hilux у LNZ Group (сучасна диверсифікована агропромислова компанія, яка об'єднує 33 агрофірми в Черкаській і Сумській областях, орендує 60 тис. га землі, входить у десятку компаній, що найбільш динамічно розвиваються у секторі насінництва), щоб з’ясувати його придатність до аграрного ритму життя.

 

Ранок. Дорогою до салону Toyota у Києві гортаю сторінки інтернету в пошуках перших моделей цих пікапів. Дійсно, 50 років залишили неабиякий відбиток: перші моделі виглядають справжніми «динозаврами» перед нинішніми красенями з великою кількістю сучасних опцій.

 

Тим часом нас уже зачекався легендарний пікап восьмого покоління — Toyota Hilux комплектації Active, оснащений повним приводом. Він має дизельний чотирициліндровий 16-клапанний двигун об’ємом 2,4 літра. Даний двигун здатний розвивати максимальну потужність до 150 к.с. Модель з двигуном комплектується шестиступінчастою механічною трансмісією. Колір випадково підійшов до черевиків — червоний :). 

 

Одеська траса. Рухаємося в село Лебедин, що в Черкаській області. Дорога до ТОВ «Лебединський насіннєвий завод» (ЛНЗ, входить в LNZ Group) виявилася справжнім випробуванням. Власне дороги місцями практично і не було, проте то вже інша історія. Здавалося б, 4,5 години руху змусили б втомитися нас, проте комфортність салону зробила свою справу. Автомобіль має містку кабіну на п’ять місць, варто відмітити, що стильний і функціональний інтер'єр по зручності і оформленню створює відчуття комфорту, як під час перебування в салоні пасажирського автомобіля. На твердому покритті пікап із легкістю розганяється до 130 км/год, не докучаючи надмірним шумом у салоні, на ґрунтових дорогах свою роботу робить великий кліренс. 

 

Hilux виділяється мужнім дизайном кузова з упізнаваними рисами позашляховиків Тoyota. Уявіть собі наше здивування, коли по приїзду нас зустрів головний агроном ТОВ «ЛНЗ» Юрій Багмет на точнісінько такому ж авто, лише сірого кольору (!)

«Я працюю в LNZ Group з 2004 року, починав як лінійний агроном, займався технологією переробки насіння на підприємстві. З 2006 року став головним агрономом. Моїми основними обов’язками на сьогодні є забезпечення роботою насіннєвого заводу», — розповідає він.

Батьки Юрія Миколайовича — колишні колгоспники: мати — зоотехнік, батько — водій. «Я також мріяв стати шофером, але батько сказав йти вчитися на агронома, бо шофером завжди встигну стати», — констатує Юрій, усміхаючись. Практично так і сталося: дитяча мрія переплелася із реальністю, і нині він агроном за кермом, адже робота постійно в полях.

 

«У робочий час я пересуваюся на Toyota Hilux, користуюся нею вже практично рік. — розповідає Юрій Багмет. — Вдома ж у мене Land Cruiser Prado. Як бачите, я затятий прихильник автомобілів Toyota».

 

У середньому за день головний агроном ТОВ «ЛНЗ» проїжджає 300-400 км, а в пік польових робіт — до 550 км, із середньою витратою палива у 10 л/ 100 км у літній період, і у 11-12 л/ 100 км — у зимовий.

 

«Чому саме Toyota?», — запитуємо. «Мій офіс — це мій автомобіль, тому до вибору транспорту ми з компанією підійшли серйозно. Проте, що будемо купувати саме Hilux, визначилися ще до нового року, чекали лише травня, саме тоді вона з’явилася на українському ринку (травень 2017 р. – Прим. Авт). І, як каже мій знайомий: такі авто розкуповують як гарячі пиріжки на базарі, тому потрібно швидко брати», — розповідає Юрій Миколайович.

 

Загальний автомобільний парк компанії становить понад 340 автомобілів, з них біля 20 — компанії Toyota та 4 авто моделі Toyota Hilux, на них їздять головні спеціалісти. Щороку компанія інвестує у забезпечення автомобільним транспортом своїх співробітників ‎10-15 млн грн. У 2018 році LNZ Group планує придбання вантажних автомобілів таких брендів як MAN та Scania.

Серед всього автопарку, що знаходиться біля офісу ТОВ «ЛНЗ», Toyota Hilux виділяється мужнім дизайном кузова. Юрій Багмет демонструє напівзавантаженість свого кузова, відмічаючи, що для аграрія він є надто важливим, адже можна перевозити мінеральні добрива, сільськогосподарське приладдя, європалети тощо.

  

«Для мене зручний мікроліфт та підігрів сидіння, є камера заднього огляду, кондиціонер, інформативна панель приладів і мультимедійна система з великим сенсорним дисплеєм, зручний великий ладник — в який поміщаються теки формату А4», — перелічує і інші переваги авто Юрій.

 

Якщо порівнювати з попередником, то модель 8-го покоління має на 20% збільшену жорсткість рами та на 15% — товщину лонжеронів. Для оптимізації позашляхових характеристик повністю перероблена задня підвіска, яка тепер має збільшений до 520 мм хід.

 

Що цікаво, Юрій користується виключно автоматичною коробкою передач, через те, що за день у нього величезна кількість телефонних дзвінків і не має часу відволікатися на переключання передач. А ще він прискіпливий до кольору.

 

«Мені особисто подобається сірий колір, на ньому не так видно бруд, а в наших польових умовах — це важливий фактор», — вже жартуючи говорить із нами Юрій Багмет, але серйозно додає, що Toyota Hilux — це зразок інженерної думки у виробництві пікапів.

Ми власне в цьому і переконалися: яка б задача не стояла перед новим Hilux — проїзд через пересічну місцину чи виробничі потреби аграрія — Toyota Hilux нічого не зупинить.


Алла Стрижеус, Іванна Панасюк, AgroPortal.ua