Відвідувачі також могли роздивитися понад 30 демоділянок перспективних сортів та гібридів різних культур, засобів захисту та живлення рослин. Демонстрації тривали три дні на дослідних ділянках УкрНДІПВТ ім. Погорілого в селі Дослідницьке Васильківського району Київщини.
«N.B.!» Фотоогляд Міжнародних днів поля в Україні в форматі DLG
Один із головних організаторів Міжнародних днів поля директор УкрНДІПВТ ім. Погорілого Володимир Кравчук переконує, що старт спільного українсько-німецького проекту, узгодженого на урядових рівнях, охоче підтримали партнери: «Він обов’язково буде розвиватися, тому що є особливим. Це єдиний виставковий простір, де зібрано все. І на експозиціях не просто традиційно стоїть менеджер. На кожній із них можна поспілкуватися, по-перше, з виробником продукції, по-друге — з продавцем, по-третє — з науковцем, який дасть фахову консультацію із застосування. Такий потрійний десант. Усі ділянки розбиті ще з осені і ретельно готувалися».
«Ми принципово взялися за адаптацію європейського стандарту, — підкреслює Володимир Кравчук. — І знаходимо розуміння партнерів, машинобудівників, аграріїв, науковців. Сподіваємося, що такий формат приживеться в Україні і буде впевнено розвиватися упродовж 3-х років».
AgroPortal.ua зустрів на виставці керівного директора DLG International Бернда Коха. «Ми набули чималого досвіду саме у такому форматі в багатьох країнах світу, — каже він нам. — Під час підготовки до цього заходу до нас долучаються і експоненти, і їхні клієнти. Це завжди тісний діалог, спілкування».
Кардинальна відмінність International Field Days, наголошує Бернд Кох, у тому, що ця виставка не прив’язана до стаціонарних павільйонів. Підготовка на її демо-ділянках триває практично рік. «Ми надзвичайно зворушені, адже спостерігали, скільки праці, сил, часу і старань вклали наші партнери-експоненти у свої ділянки, у ретельне відпрацювання всіх деталей з обробітку ґрунту, висіву, вирощування та догляду за рослинами, — зазначає директор DLG International. — Ми бачимо в Україні велику перспективу не тільки тому, що тут такі сприятливі природні умови. Головне, що українські аграрії поводяться як прогресивні підприємці. Дуже помітна позитивна динаміка змін у їхньому мисленні».
«Ми у захваті від можливостей продемонструвати свою продукцію у такому форматі. У виставки величезний потенціал, — оцінює Міжнародні дні поля директор «Агріматко Україна» Олександр Холод. — Все облаштовано по-сучасному, якісно, глибоко. Так, поки що зібралося не стільки відвідувачів, скільки хотілося. Але це типово для події, яка тільки починає набирати обертів. Зазвичай у нас виставки «розкручуються» за 4-5 років. Нам було дуже комфортно спільно готуватися, спрацювали всі злагоджено. Є можливість системно донести всю інформацію, яку хочемо передати споживачеві. Виділено окремі смуги під кожного виробника. Можемо легко провести індивідуальний показ для будь-якого клієнта. Тут же на стенді продовжуємо переговори».
Суперформатом називає International Field Days Ukraine 2017 комерційний представник Berthoud в Україні Олена Пельтек: «Ми знали про такі виставки у Європі і прагнули туди потрапити. Але це має бути і в Україні. Насиченість на такій площі оптимальна. Дуже професійно і грамотно, з німецькою точністю вивірено і підібрано, зокрема, полігон для демонстрації обприскувачів. Покази відбувалися чітку за графіком, якісно озвучувалися. Траса і умови максимально дозволяли споживачеві роздивитися усі нюанси десятка виробників і вибрати для себе необхідне».
«Звісно, відвідувачів отримали не стільки, скільки обіцяли організатори, — визнає представник виробника. — Ми чекали тисяч аграріїв, на показах бачили кілька сотень. Але ті, хто приїхали, — дуже якісна аудиторія. Відчувається усвідомленість покупки, яку вони запланували. Тепер у виборі господарів стало менше емоційності. Вони не ведуться на красномовство продавців, а багато аналізують, порівнюють. Відчувається, що вже мають 3-4 попередніх варіанти і тепер занурюються в нюанси. Підходять керівники, які приїхали разом із механізатором, агрономом, інженером, разом тестують машину. Ставлять запитання про подальшу експлуатацію, щоденний догляд — раніше такого точно не було. Така вимогливість і для нас підвищує планку».
Директор з регіонального розвитку ТОВ «Нуфарм Україна» Олег Мусійчук тішиться фразою, яку почув від одного зі своїх клієнтів: «Якщо цей формат буде розширюватися і закріпиться, то до Ганновера вже не поїду». «Сподіваємось, і надалі тут все буде по-натуральному, по-справжньому, на європейському рівні, більш сучасно, аніж на уже звичних виставках», — ділиться Олег Мусійчук. Він зустрів тут споживачів як з невеликих фермерських господарств, так і з холдингів. Наступного року планує розширити покази своєї продукції під різні системи захисту і на більший спектр культур. «Вже запланували об’єднатися для спільних показів із деякими насіннєвими компаніями та тими, які пропонують новітні системи живлення. Невдовзі вже розпочнемо роботи з підготовки дослідних ділянок».
Фермера з ПСП «Бугаївське» з Вінниччини Василя Гецка застаємо біля широкорядної сівалки. Каже, знає, що цей агрегат установив рекорд в Україні: «Вже на другій виставці до такого достойного просапного агрегату придивляюся. Майже домовився про покупку. Нема куди відтягувати. Зміни клімату відчуваю. Мушу сіяти якісно і швидше». Оце з колегою вираховують, за скільки таке придбання окупиться.
А підприємці з Полтавщини Валентин і Тамара Поплавські задоволені тим, що побачили спеціальні установки для переробки соломи на паливні брикети, бо спеціалізуються на котлах. Кажуть, на цій виставці усе дуже доступно: «Можна не тільки роздивитися, але й усе випробувати. Відвідали лекції та презентації, дізналися про нові технології. Будемо розповідати друзям-фермерам».
Ірина Садова, AgroPortal.ua