Пандемія вплинула на всі галузі в Україні. Є сектори економіки, яким COVID-19 завдав серйозного удару, — туризм, розваги, культура, виставковий бізнес. Деякі галузі постраждали менше — роздрібна торгівля, нерухомість.
Про це говориться у звіті платформи One Philosophy щодо життєстійкості українських компаній.
Як зазначається, опитування показало, що є сектори, які виграли внаслідок COVID-19 — технології, фармацевтика, логістика та виробництво суперфудів.
«Унаслідок кризи більшість організацій переглянули витрати й заплановані інвестиції. Так, 61% керівників зазначили, що змушені були скоротити заробітну плату або відправити людей у відпустку за власний кошт, 42% — звільнили частину працівників. Половина компаній переглянула заплановані інвестиції, проєкти й ініціативи», — зазначають експерти.
29% організацій змушені були тимчасово зупинити свою діяльність. 39% організацій відмовилися від частини офісу або домовилися про перегляд умов оренди. 23% — скоротили витрати на маркетинг і просування, водночас 10% — навпаки збільшили.
«Пандемія також спричинила позитивні зміни — 71% організацій запустили новий продукт або послугу, 55% залучили нових партнерів для спільних ініціатив», — додають спеціалісти.
Крім того, керівників сказали, їхні організації планують запустити новий продукт або послугу, продовжать оптимізацію затрат, планують нові партнерства й покращення клієнтського досвіду.
Третина компаній розглядають зміну бізнес-моделі, впровадження нових технологій та інвестиції у свої бренди.