Про це повідомляє прес-служба компанії.
«Розробка нового Magnum розпочалася, коли ми вирішили дослідити та з«ясувати, що саме сьогодні шукають користувачі тракторів цього класу: для цього ми проводили багато часу з фермерами по всьому світу, аби максимально повно зрозуміти їхні потреби та вимоги», — говорить головний продакт-менеджер лінійки Magnum компанії Case IH Бред Лукак.
В основі нових моделей Magnum лежить визнання важливості даних для сучасних фермерів, які охоплюють не лише робочу інформацію, наприклад, розташування машин, їхню продуктивність та різноманітні витратні матеріали, такі як паливо, але й такі відомості, як записи полів, що включають оброблену площу та норми внесення. Усі ці дані тепер можуть бути записані та надійно передані в режимі реального часу просто на ходу за допомогою телематичної технології AFS Connect, вбудованої в нові моделі Magnum.
Система AFS Connect нової серії Magnum формується сукупністю трьох основних компонентів: терміналу оператора з монітором AFS Pro 1200, операційної системи AFS Vision Pro та супутникового приймача AFS Vector Pro. Ці елементи дозволяють користувачам на власний розсуд налаштувати управління трактором та роботу систем точного землеробства.
Три елементи AFS Connect разом забезпечують безперебійний зв'язок між власником трактора, оператором і, з дозволу власника, третіми сторонами, наприклад, дилером або агрономом господарства.
«Головною метою розробки нових функцій управління та відображення даних у новому Magnum за допомогою технології AFS Connect було підвищення інтуїтивності управління», — говорить менеджер Case IH з маркетингу лінійки Magnum в Європі Ганс-Вернер Едер.
Щоб підвищити комфорт роботи, трактори отримали новий салон та нове сидіння з 40-градусним поворотом праворуч та 5-градусним поворотом ліворуч. Також було вдосконалено системи обігріву, вентиляції та кондиціонування тракторів. Управління цими функціями здійснюється за допомогою нової системи управління автомобільного типу.
Ще однією новинкою на тракторах Magnum є кермове управління із системою Brake-assisted steering, яким можна керувати через HMC II — центр управління розворотом на кінцях гону. Ця функція в основному орієнтована на моделі Rowtrac із задніми гусеницями, але також доступна для колісних тракторів Magnum.