Як говориться у повідомленні групи, на такі дії підприємство спонукало розміщення Тетяною Чумак на її особистій сторінці в соціальній мережі Facebook неправдивої інформації та відео щодо якості молока ТМ «Яготинське» 2,6% жиру в упаковці пюр-пак.
Ця інформація отримала велике поширення в Інтернет, чим, як зазначають у компанії, завдала репутаційної шкоди бренду «Яготинське».
«Інформація, яка була поширена Тетяною Чумак щодо якості продукції ПАТ «Яготинський маслозавод», сприймається нами як навмисно спланована акція для дискредитації ПАТ «Яготинський маслозавод» з боку конкурентів та, відповідно, навмисне приниження ділової репутації добросовісного виробника продуктів харчування», — зауважив голова правління ПАТ «Яготинський маслозавод» Олександр Сіренко.
Для довідки: «Молочний Альянс» — група компаній, яка об'єднує в собі підприємства по переробці молока: Пирятинський, Баштанський, Городенківський, Золотоніський сирзаводи, Яготинський маслозавод філія «Яготинське для дітей». Випускає продукцію під торговими марками «Славія», «Пирятинъ», «Яготинське», «Яготинське для дітей», «Здорово!» та ін.