У новому дилерському центрі «Юпітер 9 Агросервіс» запевняють, що абсолютно все зроблено для комфорту клієнтів та співробітників. Нещодавно AgroPortal.ua побував на офіційному відкритті нового дилерського центру компанії та був готовий все перевірити особисто.

Офіційний дилер John Deere у Київській, Сумській та Чернігівській областях готовий відчинити двері перед усіма аграріями у новому дилерському центрі під Києвом. Центр був збудований наприкінці 2020 року, але офіційне відкриття відкладали, поки не вщухне пандемія. 
 
«Наші технічні можливості виросли багатократно. Тепер ми можемо обслуговувати наших партнерів у найкоротші терміни з найвищою якістю. Працівники отримали нові найкращі умови для роботи, а нашому головному партнеру, компанії John Deere, не соромно буде співпрацювати з нами і надалі», — акцентував під час церемонії відкриття власник компанії «Юпітер 9 Агросервіс» Борис Сапожков.

Зі свого боку, віце-президент з продажів і маркетингу компанії John Deere Алехандро Саяго від імені кожного у компанії John Deere подякував українським клієнтам за лояльність і довіру тазапевнив, що John Deere завжди підтримував «Юпітер 9 Агросервіс» і буде робити це й надалі.

Новий центр розташований на 5 га. Його загальна площа становить понад 5 000 м2. Більш ніж $6 млн інвестовано в будівництво та інфраструктуру центру, оскільки на території створено все необхідне для комфорту не тільки клієнтів, а й співробітників. Виставкова зона нової техніки та майданчик для вживаної техніки, власний митний ліцензійний склад, сервісний центр, склад запчастин, склад шин, мийка техніки, головний офіс, а також навчальний центр, кава-поінти та спортзал для співробітників.
 
На виставковому майданчику, до речі, представлена не лише самохідна техніка John Deere, але й техніка брендів-партнерів. Зокрема таких як Vaderstad, Manitou, Geringhoff, Mazzotti, Monosem, Grégoire Besson, Sulky.

«Ми будували цей центр із повагою до українських аграріїв та нашої команди, яка налічує вже більш як 200 співробітників. Моєю особливою гордістю є те, що наступного року нам виповнюється 10 років, і ми зуміли зберегти в нашій команді дуже багато працівників, які починали з нами 7-10 років тому. Майже всі ключові позиції у компанії займають люди, які починали зі стартових позицій та змогли вирости разом із компанією», — розповідає директор компанії Олександр Барков.

Нестандартні рішення, або Зроблено з любов’ю  

У кожному департаменті були створені свої власні «фішки», які роблять компанію більш відкритою до клієнтів. Наприклад, у сервісній зоні над кожним із 13 робочих постів встановлені камери для відеотрансляції ремонтів у режимі реального часу.

«Коли техніка або вузол надходить до нас на сервіс, ми надаємо клієнту QR-код, відсканувавши який, він отримує доступ до відеотрансляції у реальному часі й може бачити, як його техніка ремонтується. Усі запчастини, які замінюються, обов’язково демонструються на камеру. Це дозволяє нам вибудовувати максимально прозорі відносини з клієнтами», — говорить керівник сервісу Київської філії Владислав Григоренко.
 
У шоурумі центру розташовані полиці з ексклюзивними іграшками та колекційними мінімоделями тракторів.
 
Основним KPI у департаменті післяпродажного обслуговування є закриття проблеми клієнта за 36 годин. Склад запасних частин на 10 тисяч найменувань та 12 сервісних екіпажів у Київському регіоні, які приймають заявки у цілодобовому режимі по гарячій лінії, сприяють розв’язанню проблем будь-якої складності.

Для розвитку колективу та створення сприятливих умов було збудовано навчальний центр та спортивний зал. Для усіх підрозділів команди проводяться навчання за різноманітними напрямами. 

«Ми проводимо корпоративні навчання для керівників, кадрового резерву та лінійних співробітників. У департамент сервісу ми завжди запрошуємо студентів та випускників аграрних ЗВО. Стажисти на абсолютно прозорих умовах можуть досягнути високих позицій завдяки прозорій системі «Карта кар’єрного росту Юпітера». За кожним закріплюється наставник з-поміж досвідчених інженерів, які в свою чергу мають власні KPI з термінів та ефективності навчання», — зазначає Олександр Барков.

Варто зазначити особливу увагу компанії до екологічної теми. Система опалення в центрі спроєктована за технологією геотермальних теплових насосів, котра більш ефективна та екологічна. На паркувальному майданчику для клієнтів та працівників встановлені заправки для електромобілів, на території всюди присутні смітники для сортування сміття. У кожному куточку відчувається свідоме ставлення компанії до екологічних проблем.

Великі амбіції, масштабні плани

У компанії запевняють, що цей дилерський центр — тільки початок, та на карті в найближчі 5 років з’являться як мінімум ще 4 дилерських центри у Сумській, Чернігівській та Київській областях.

«Ми будуємо довгострокові партнерські відносини з нашими клієнтами. Для скорочення часу прибуття до господарств ми невпинно розвиватимемо центри та команду. Цього року ми завершимо будівництво аналогічного дилерського центру в Сумах та розпочнемо спорудження у Чернігівській області. Ми впевнені, що наші нові центри допоможуть аграріям якісніше, швидше і краще витримувати напругу в сезон та розвивати бізнес», — ділиться Олександр.

Наша команда отримала велике задоволення від перебування на новоствореній локації та святкуванні. Щиро радіємо розвитку аграріїв та їхніх партнерів. А від «Юпітера» будемо чекати запрошення на відкриття нових дилерських центрів. 


Віктрія Євтушенко, AgroPortal.ua

Мультимедіа