Про це розповів директор департаменту післяпродажної підтримки клієнтів ТОВ «Агрістар» Віктор Швець.
Експерт упевнений, що по-іншому підтримувати якість та активно розвиватися компанії неможливо.
«Ми кожного року проводимо відбір студентів. Після співбесіди допомагаємо з теоретичними, а в основному — з практичними навиками. Протягом практичного навчання спостерігаємо за роботою та відбираємо кращих на стажування. На базі Харківського національного університету ім. В.В. Докучаєва плануємо продовжити курси підвищення кваліфікації операторів», — зазначив директор ТОВ «Агрістар» Олег Слободяник.
Цього року компанія відкрила аудиторію в університеті, яка обладнана двигунами, трансмісіями та іншими приладами.
«Зараз відпрацьовується програма спільно з нашими спеціалістами та викладачами університету, хочемо видавати сертифікати, які підтверджуватимуть якісну підготовку фахівців. Раніше ми це також робили, але умовно, у нас не було права на державному рівні видавати дані сертифікати. Також хочемо налагодити співпрацю з технікумами», — додав Олег Слободяник.
«N.B!» У Харьківському університеті відкрили John Deere Training Center
Наталія Помянська, AgroPortal.ua