Вироблена партія вина не потребувала реклами
Власник «Винарні Офіусса» за свій перший сезон розробив не дуже велику кількість вина, тож і часу на його рекламу багато не витрачав. Як тільки на своїй сторінці написав, що виготовив вино, відразу почали надходити повідомлення та дзвінки. Телефон не затихав два місяці. Робити тоді рекламу в соцмережах просто не було коли, добре, що на поміч прийшли друзі та взялись за Instagram-сторінку. Зараз, коли є трохи вільного часу, й він долучився до просування своєї продукції в соцмережах.
«Для мене більшою рекламою було, що люди між собою ділились враженнями від придбаного вина. Справжнім сюрпризом стало те, що одна моя знайома відправила кілька пляшок вина своїй подрузі в Київ, а в неї саме по сусідству мешкав кращий сомельє України. От вона й презентувала йому моє вино, яке останньому дуже сподобалося. Він зробив сторіз у себе на сторінці, похвалив мій продукт, і після цього замовлень надійшло дуже багато. Ще багато блогерів почали куштувати моє вино, були схвальні відгуки, була й критика, але я до цього ставлюсь із розумінням. У дечому вона була досить правильною, і я врахував це надалі», — продовжує Ярослав Андрієць.
За час існування виноробні продукцію презентували один раз в Одесі на відкритті нового дегустаційного майданчика. Пропозиції провести презентацію-дегустацію надходять і зараз, але поки що такої можливості немає, тож більше про асортимент вин можна дізнатись на сторінках у соцмережах виноробні.
«Через війну саме виноробство не зіштовхнулось із проблемами, адже я не використовую жодних домішок. Єдине, що було потрібно, — сірка. Та це досить дешевий продукт, і перебоїв із її постачанням немає. Є проблеми з пляшкою, ковпачком, скоро будуть проблеми з пробкою. Її я вибирав із тростини, намагаюсь максимально відійти від забруднення природи. Ну і перебої зі світлом теж впливають на процес підготовки вина до продажу. Всі етикетки я друкую на принтері, тож нині намагаюсь підготувати все на місяць наперед», — підсумував Ярослав Андрієць.
Тетяна Ярмоленко, AgroPortal.ua