«Будемо фільтрувати вагони та в першу чергу пропускати ті, котрі стоять уже понад 1–2 місяці. Будемо їх просувати. Крім того, будемо працювати з максимально ефективними та відповідальними перевізниками, які вчасно забирають підтверджені ними вагони»
АТ «Укрзалізниця» розглядає шляхи врегулювання питання зі значним простоєм вантажних вагонів на кордоні. Планується, що заходи включатимуть першочерговий пропуск через переходи вагонів, що простоюють понад 1–2 місяці, та узгодження планів передачі лише на адресу сумлінних перевізників.
Про це розповів під час традиційної онлайн-наради із зерновиками 23 червня заступник директора департаменту комерційної роботи «Укрзалізниці» Валерій Ткачов, повідомляє Rail.insider.
Валерій Ткачов наголосив, що наразі на кордоні спостерігається критична ситуація із пропуском вантажних вагонів. Зокрема, разом із рухомим складом простоює 2,7 млн т вантажів. Вагонів на даний момент у бік прикордонних переходів прямує понад 41 тис. одиниць. Хоча по зерну, на відміну від загалу, передача вагонів останнім часом дещо поліпшилася.
Зазначається, що питання стоїть дуже гостро. Адже чимало вагонів простоюють уже понад два місяці, й вантажовідправники хвилюються за якість продукції, що змушена весь цей час знаходитися у «складах на колесах». Введення конвенцій суттєво ситуацію не покращує. Крім того, найближчим часом розпочнеться збір урожаю не лише в Україні, а в суміжних країнах, через які прямує транзитом вітчизняне збіжжя. Тож це, цілком імовірно, може погіршити ситуацію з перевезеннями.
«Будемо фільтрувати вагони та в першу чергу пропускати ті, котрі стоять уже понад 1–2 місяці. Будемо їх просувати. Крім того, будемо працювати з максимально ефективними та відповідальними перевізниками, які вчасно забирають підтверджені ними вагони»
Крім того, залізничники планують звертати увагу на статистику минулих періодів по певних переходах і відповідно до реальних можливостей напрямків розподіляти потоки вантажів до них. При цьому намічається дотримуватися певної пропорції по видах вантажів.
Валерій Ткачов також відмітив, що упорядкувати черги за видами вантажів могло би державне регулювання у вигляді певних квот. Проте для лобіювання своїх інтересів через такий інструмент, за його словами, аграрії мають звернутися до уряду.