Українські борошномели вже майже 1,5 року працюють в умовах воєнного стану і досить швидко переорієнтувались на нові канали збуту. Насамперед ідеться про відкриття ринку Європи (Молдова, Польща, також у списку покупців з'явилися Румунія, Хорватія, Угорщина, Словаччина, Чехія) та зміцнення позиції на ринку Близького Сходу.
У перший рік війни спостерігався підвищений попит на українське борошно, але зараз українських виробників уже більше сприймають як конкурентів. Таку думку в ексклюзивному інтерв’ю ІА «АПК-Інформ» висловив директор асоціації «Борошномели України» та голова правління «Укрхарчопром» Родіон Рибчинський.
«Підвищений попит на українське борошно минулого сезону був пов'язаний насамперед з його низькою вартістю (через дешевизну нашого зерна). У ЄС цього року очікується більший урожай зернових, що спричинить зниження цін на внутрішньому ринку європейських країн. Тому цілком імовірно, що вікно можливостей для української борошномельної продукції на цьому ринку в новому сезоні звузиться», — поділився експерт.
Крім того, за його словами, величезний вплив на роботу галузі й надалі матиме ситуація із «зерновою угодою». У випадку, якщо компанії, які працювали в межах зернового коридору, перейдуть на сухопутну логістику та дунайські порти, це стане негативним фактором для борошномельної галузі.
Питання розвитку ринку борошна, хліба, макаронів та круп будуть обговорюватись під час дводенної роботи профільної конференції «Хлібна індустрія», яка відбудеться 17-18 серпня у м. Вінниця (готель «Франція»).
Організаторами конференції виступають Всеукраїнська асоціаціація пекарів, спілка «Борошномели України» та агенція Agro Marketing Agency.
Більш детально про конференцію-виставку можна дізнатись на сайті за посиланням: https://bakeryindustry.com.ua