Продукти на експорт потребують адаптації під ментальність споживачів

02 грудня 2023, 13:09 1072

Компанія GFS виробляє багато категорій продуктів харчування, зокрема ready meal, сендвічі, хлібобулочні та кондитерські вироби та ягідні концентровані напої. Перші кроки до експорту компанія почала робити ще до повномасштабного вторгнення і віднедавна відновила цей напрям роботи.

Про це розповів генеральний директор компанії GFS Сергій Чепець на конференції New Food Summit 2023.

«Мали великі плани на 2022 рік, але торік основним завданням було зберегти бізнес, підтримати співробітників та операційну діяльність. Тільки наприкінці 2022 року ми змогли повернутися до цієї задачі. І маємо вже невелике напрацювання: системні відвантаження у трьох напрямках — країни Балтії, Польща та Молдова», — зазначає Сергій Чепець.

Зараз головний ринок для GFS — це Україна. Але паралельно розвивають експорту, оскільки це питання виживання, особливо з огляду на скорочення кількості населення в країні. Тож уже до кінця 2024 року планують закріпитися на закордонних ринках. 

Сергій Чепець відзначає, що продукти на експорт потребують адаптації: «Спочатку думали, що наші продукти, які мають попит в Україні, будуть так само популярні й на інших ринках, але опрацьовуючи це питання з польськими партнерами, зрозуміли, що необхідно пристосовувати продукт під ментальність споживачів. Тож ми вимушені змінювати рецептури».

Головні потужності GFS розташовані у Запоріжжі. Компанія інвестує у збільшення потужностей у різних регіонах. Розглядають варіант розміщення виробництва в Польщі, Литві. Зокрема, проводять аналіз, яка там підтримка, вартість енергоресурсів, наявність робочої сили тощо. 

Ще до повномасштабного вторгнення компанія почала впровадження зелених технологій і ощадливого виробництва, а також курс на діджиталізацію і цифрову трансформацію.


Світлана Цибульська, AgroPortal.ua