Одна з найбільших світових виставок харчової промисловості — SIAL 2024 відбулася у Парижі наприкінці жовтня. Цей захід зібрав тисячі виробників, дистриб’юторів, рестораторів та імпортерів з усього світу, щоб представити найновіші тренди та інновації у сфері харчування.
Sial 2024 цього року відзначила ювілей та зібрала провідних виробників зі 119 країн. Організатори Sial підкреслили, що виставка є джерелом нових бізнес-ідей. Акцент виставки зосереджувався на тенденціях, які закликають ритейлерів адаптуватися та співпрацювати з виробниками, підвищуючи стандарти з урахуванням екологічності та зручності.
Приємно вразило, що українську компанію snEco представили серед інноваційних брендів. Це досягнення, яке вкотре підтверджує успішний розвиток у сфері.
Загалом, усе більше компаній приділяють увагу естетичному представленню сирів. Особливо вразили американські бренди, які інноваційно підходять до подачі продуктів. Українським брендам варто звернути увагу на цю тенденцію, щоб іти в ногу з глобальним розвитком індустрії.
На виставці було багато стендів із нагородами від World Cheese Awards (WCA), що підкреслює професійність і авторитетність компаній.
Також залишаються популярними тренди на екопакування, веганські продукти, продукти з високим вмістом білка та ready-made рішення.
Ювілейний формат відзначився святковим концертом, а також особливо великою кількістю виробників, які представляли продукти на світовому рівні.
Ключові тенденції на Sial 2024:
Загалом, тенденція здорового та натурального харчування, яка почалась після пандемії, буде тільки набирати популярності. Тож, компанії, які прагнуть зростати та виходити на міжнародний ринок, мають врахувати їх у своєму стратегічному плануванні.
Загалом, виставка SIAL 2024 стала відмінною платформою для обміну досвідом, презентації нових продуктів та встановлення нових бізнес-контактів.
Думка автора може не збігатися з думкою редакції. Відповідальність за цитати, факти і цифри, наведені в тексті, несе автор.