У Нью-Йорку відбулася одна з найпрестижніших продовольчих подій року — Summer Fancy Food Show, яка об'єднала лідерів галузі, інноваторів та ентузіастів для обговорення останніх тенденцій, продуктів та технологій, які формують майбутнє харчової індустрії.
Щорічна виставка представляє платформу для тих, хто вже працює на американському ринку, а також для компаній, які прагнуть розширити свою діяльність у США. Учасники мали можливість відвідати численні лекції про розвиток сервісів обслуговування, майстер-класи та дегустації сирів.
У рамках шоу також відбувся конкурс на визначення продукту року в різних категоріях — напої, ковбаси, снеки та сири. Переможцями в категорії сирів стали:
Серед новинок цьогоріч справили особливе враження:
Відвідування таких заходів дозволяє досліджувати нові ринки та формувати бачення майбутніх харчових тенденцій. І, звісно, переймати досвід, щоб впроваджувати найкращі практики на власному ринку.
Ось ще декілька цікавих деталей:
Наприклад, швейцарська компанія Jymi виготовляє класичний Раклет. Але успішно адаптувалася до американського ринку, запропонувавши його варіації зі смаком ферментованого часнику або ж із додаванням блакитної плісняви — загалом понад 10 варіантів смаків Раклету. Чудовий зразок поєднання розвитку в конкретній категорії та адаптивності до запитів аудиторії, змін і тенденцій ринку.
Summer Fancy Food Show 2024 ще раз підтвердив свій статус однієї з ключових подій у харчовій індустрії. А українському бізнесу, що хоче розвиватися та бути конкурентоспроможним, варто звертати увагу на тренди, які вже вкорінилися закордоном і підхоплювати їх
Думка автора може не збігатися з думкою редакції. Відповідальність за цитати, факти і цифри, наведені в тексті, несе автор.