Таку думку висловила керівник департаменту ProCheese в Ardis Group Наталія Кагадій в рамках MilkyForum 2021.
«В 2019 році в Україні частка споживання вітчизняного сиру складала 87%, в 2020-му — 80%. Це дуже гарні показники. У Франції рівень споживання локального сиру складає 77%, в Німеччині — 54%, в Польщі — 64%. Ці країни розвивають експорт даної продукції. Здорова конкуренція — це про розвиток і зростання», — впевнена Наталія Кагадій.
За її словами, сьогодні змінюється структура споживання сирів, українці почали більше вживати сирів з пліснявою, швидкими темпами зростає категорія свіжих сирів та крем-сирів.
«Щоб збільшити обсяги споживання сиру, потрібно зробити цей продукт більш доступним та розвивати культуру його споживання. Наприклад, меню в літаку німецької авіалінії Lufthansa на 60% складається з сирів», — розповідає експерт.
На її думку, розвиток українського сироваріння — в об'єднанні великих і малих сироварів для популяризації сиру та формування культури споживання цього продукту.
Людмила Лебідь, AgroPortal.ua