Компанія Ascet Shipping, яка є одним із найбільших експедиторів зернових вантажів в порту Ізмаїл, працює над збільшенням пропускної спроможності. Порти можуть перевалювати більше вантажів, але для цього потрібно організувати необхідну інфраструктуру.
Про це повідомив виконавчий директор Ascet Shipping Микола Гапєєв під час міжнарожної конференції «Black Sea Grain&Oil-2023».
«Ascet Shipping після втрати 90% потужностей на окупованих териоріях переїхав до Львова і почав розвивати альтернативні експортні шляхи через західні кордони. Ми працювали через порти Польщі, через Угорщину та Румунію. Ми використовуємо в своїй роботі також альтернативу портам — наші материкові філіали, сухі порти, наприклад, Миколаївський термінал, який має хороше залізничне сполучення, і звідти відправляємо вагони як на порти Дунаю, так і на західні кордони», — зазначає Микола Гапєєв.
За його словами, в Україні потрібно будувати складські потужності, без них не буде рахуватися логістика. Ascet Shipping розглядали варіанти інвестицій у такі об'єкти у Європі — Угорщині, Польщі. Але отримали відповідь від клієнтів — не рахується.
«Ascet Shipping буде працювати, будувати, збільшувати складські потужності. Якщо ми починали на Дунаї з 30 тис. т, то нині наш загальний обсяг перевалки складає понад 100 тис. т, і ми готові розвиватися далі», — говорить Микола Гапєєв.
Також він відмітив тенденцію на ринку, що українські аграрії самостійно почали шукати альтернативні шляхи для експорту.
«І якщо рік тому в них це ще не дуже виходило, то сьогодні вже бачимо сформовані команди, і деякі сільгоспвиробники добре самостійно справляються з експортом, стають самі експедиторами і логістами», — розповідає Микола Гапєєв.
Людмила Лебідь, AgroPortal.ua