Найголовнішою і найдорожчою проблемою є логістика. Вона істотно впливає на вартість зерна, адже лягає на плечі фермера. Чим більша черга на митниці, тим більша для аграрія ціна.
Про це розповів фермер Андрій Сливка, пише molbuk.ua.
«Два-три тижні тому, коли черги були меншими, то й ціна впала. Зараз знову черги стали довшими, тому що польські фахівці на кордоні перевіряють зерно», — зазначає Андрій Сливка.
За його словами, українські ціни не влаштовують аграріїв, тому возять зерно на експорт. Спочатку — на Румунію, а тепер — на Польщу.
«За кордоном ціни непогані. Наприклад, із тонни пшениці в мене виходило близько 200 євро прибутку. Фуражна пшениця вартує 270 євро, а другого класу — 295, проте 80 євро йшло на перевезення. Соняшник майже не продаю, оскільки немає хорошої ціни», — розповідає фермер.
У Чернівецькій ОВА зазначають, що намагаються розвантажити пункти пропуску на кордоні за допомогою електронної черги, але її лише планують запровадити.
«Вирішується питання й щодо будівництва сервісного центру, де б водії мали змогу виспатись, поїсти, помитися. Проте наразі це буде складно зробити, адже спершу потрібно знайти ділянку, підготувати документи, знайти підрядника. Також ми відкрили Вадул-Сіретський термінал, який допомагає розвантажувати трафік», — говорить заступниця начальника управління агропромислового розвитку ОВА Людмила Федірчик.