Ринок картоплі демонструватиме впевнене зростання протягом наступних п'яти років, збільшившись зі $115,74 млрд цього року до прогнозованих $137,46 млрд до 2029 року.
Про це свідчать результати дослідження Mordor Intelligence, пише Potato News Today.
Аналітики відзначають, що картопля, третя за значимістю продовольча культура після рису та пшениці, зміцнила свої позиції як основний продукт харчування мільярдів людей по всьому світу. Адаптованість культури до різних кліматичних умов, простота зберігання та висока поживна цінність роблять її незамінним джерелом продовольства, особливо у регіонах, де продовольча безпека є нагальною проблемою.
У звіті наголошується, що світовий ринок картоплі представлений більш ніж 4000 їстівними сортами, більшість із яких виростають в Андах Південної Америки.
Однією з найбільш значних тенденцій зростання споживання є глобальний перехід на продукти переробки картоплі. Менше 50% картоплі, що вирощується в усьому світі, споживається у свіжому вигляді. Більшість переробляється на різні харчові продукти, такі як заморожена картопля фрі, картопляні чипси, зневоднені пластівці, борошно і крохмаль.
Аналітики відзначають, що Азійсько-Тихоокеанський регіон є найбільшим і найбільш зростаючим ринком картоплі. Китай лідирує у світовому виробництві картоплі, продемонструвавши вражаюче зростання виробництва з 75,7 млн т 2019 року до більш ніж 78,2 млн т 2020 року. 60% китайської картоплі споживається в домашніх господарствах та ресторанах у свіжому вигляді.
Індія є другим найбільшим виробником картоплі у світі після Китаю. Виробництво картоплі в Індії неухильно зростало з 2020 року. Урбанізація та індустріалізація сприяли зростанню попиту на готові до споживання напівфабрикати в Індії. Це підвищило попит на заморожені напівфабрикати з картоплі.
У Європі, де особливо високий рівень споживання картоплі в таких країнах як Україна та білорусь, попит збережеться на свіжий та перероблений овоч. Цьому сприятимуть такі великі експортери, як Німеччина, Франція та Нідерланди.