Свою солодку справу Олег Соловйов із Дніпра розпочав у 2019 році у віці 55 років. Він давно мріяв створювати те, чого не робить ніхто, і щоб обов’язково це приносило задоволення та драйв.
Якось випадково в мережі підприємець натрапив на рецепт сирних цукерок і зрозумів, що саме це він шукав.
Крафтяр відійшов від класичної рецептури, і основою його цукерок Сheesesweets стали сир, шоколад, сухофрукти, горіхи, трохи спецій чи свіжовичавлений сік лимону, лайму і ще деякі інгредієнти, які забезпечують неординарний смак і роблять солодощі особливими. У цукерки він не додає ні консерванти, ні підсолоджувачі, ні підсилювачі смаку. Нічого шкідливого, тільки корисне й смачне.
Термін зберігання таких цукерок — два тижні у холодильнику. Можна і трохи більше, але виробник не рекомендує, оскільки смак потроху втрачається. Цукерки що свіжіші, то смачніші.
Ціна крафтових цукерок зросла з 26 грн/шт. до 85 грн/шт. Причиною цьому стала інфляція. І останнє, що найбільше вплинуло, — вартість шоколаду, що складає 65-67% витрат.
Сезонність також впливає на попит. Найменший він улітку. Адже у спеку не дуже хочеться шоколаду. Проте з кінця серпня попит просинається. Ну і, звісно, на свята найбільше, пік сезону — це грудень. Хоча, як відмічає шоколатьє, взимку більш-менш було завжди, проте січень цього року вже гірше, третій рік війни дається взнаки.
«Я стикаюсь зараз із тими ж труднощами, що й усі виробники: складно знайти співробітників. Ще більше обтяжується цей процес тим, що я шукаю не просто працівників, а членів своєї команди. А це набагато складніше», — продовжує підприємець.
У найближчих планах виробника — взяти участь у міжнародних грантових програмах. Зараз в Україні ринок для його цукерок істотно зменшився, оскільки більше половини клієнтів виїхало за кордон. У війну працювати дуже складно всім. А ось на європейському ринку вбачає більше перспектив для свого продукту.
Тетяна Ярмоленко, AgroPortal.ua