Сирно-цукерковий крафт: виробник шукає можливості вийти з унікальним продуктом на європейський ринок

09 лютого 2025, 06:13 2266

Свою солодку справу Олег Соловйов із Дніпра розпочав у 2019 році у віці 55 років. Він давно мріяв створювати те, чого не робить ніхто, і щоб обов’язково це приносило задоволення та драйв.

Якось випадково в мережі підприємець натрапив на рецепт сирних цукерок і зрозумів, що саме це він шукав.

Крафтяр відійшов від класичної рецептури, і основою його цукерок Сheesesweets стали сир, шоколад, сухофрукти, горіхи, трохи спецій чи свіжовичавлений сік лимону, лайму і ще деякі інгредієнти, які забезпечують неординарний смак і роблять солодощі особливими. У цукерки він не додає ні консерванти, ні підсолоджувачі, ні підсилювачі смаку. Нічого шкідливого, тільки корисне й смачне.

propData.content.image
Олег Соловйов, виробник крафтових цукерок

Працюю лише з бельгійсько-швейцарським шоколадом Barry Callebaut. Використовую тільки найкращий сир. В асортименті у мене 18 начинок із 18 сирів. Кожна начинка в білому та чорному шоколаді. Тільки «Каліфорнія» чорно-біла. Більше половини сирів купую у торговельній мережі Metro, частково у приватних експортерів, і два сири купую у місцевих крафтярів.

Його крафтові сирні цукерки мають міжнародну європейську сертифікацію ISO 22000. Також виробник має зареєстровану торговельну марку Сheesesweets.

Усі охочі скуштувати унікальні сирні цукерки можуть зробити замовлення через сайт або ж соціальні мережі. Також вони є у продажу в кав’ярнях різних міст України.

«На виготовлення однієї цукерки йде 1-2 доби. І тільки ті, до котрих немає жодних претензій, по факту стають цукерками. Тому кожна з них випестувана і заряджена дофаміном до країв. Цю чарівну енергію смаколики нададуть тим, хто їх купує. Тому сирні цукерки Сheesesweets — найкращий подарунок для людей зі смаком! А ще — це найкраща альтернатива квітам!» — говорить Олег Соловйов.

Термін зберігання таких цукерок — два тижні у холодильнику. Можна і трохи більше, але виробник не рекомендує, оскільки смак потроху втрачається. Цукерки що свіжіші, то смачніші.

Ціна крафтових цукерок зросла з 26 грн/шт. до 85 грн/шт. Причиною цьому стала інфляція. І останнє, що найбільше вплинуло, — вартість шоколаду, що складає 65-67% витрат.

propData.content.image
Олег Соловйов, виробник крафтових цукерок

Я не маю наразі можливості розширювати бізнес в Україні. Ситуація така, що утриматися хоча б на плаву. Зараз усім скрутно, але все ж я збираюся відкрити виробництво в Європі. Зараз працюю над цим. Пишу бізнес-план, шукаю партнера. Розраховую отримати грант. Можливо, з’явиться якась інша перспектива. Або партнер, у котрого без гранту є можливість інвестувати у виробництво. Я в пошуку і відкритий до пропозицій.

Сезонність також впливає на попит. Найменший він улітку. Адже у спеку не дуже хочеться шоколаду. Проте з кінця серпня попит просинається. Ну і, звісно, на свята найбільше, пік сезону — це грудень. Хоча, як відмічає шоколатьє, взимку більш-менш було завжди, проте січень цього року вже гірше, третій рік війни дається взнаки.

«Я стикаюсь зараз із тими ж труднощами, що й усі виробники: складно знайти співробітників. Ще більше обтяжується цей процес тим, що я шукаю не просто працівників, а членів своєї команди. А це набагато складніше», — продовжує підприємець.

У найближчих планах виробника — взяти участь у міжнародних грантових програмах. Зараз в Україні ринок для його цукерок істотно зменшився, оскільки більше половини клієнтів виїхало за кордон. У війну працювати дуже складно всім. А ось на європейському ринку вбачає більше перспектив для свого продукту.


Тетяна Ярмоленко, AgroPortal.ua