Крафтове мʼясо за підпискою. Як виготовляють продукцію преміальної якості

10 липня 2025, 05:48 384

Попит на натуральну м’ясну продукцію крафтового походження в Україні продовжує зростати, водночас формуючи нову нішу для малих і середніх виробників. В умовах зміни споживчих пріоритетів, зростання цін і конкуренції на ринку харчових продуктів — саме крафтовий формат стає перспективною альтернативою масовому виробництву.

«Стейки Карпат» — це новаторська молода компанія, яка пропонує етично вирощене м'ясо тварин вільного вигулу з місцевих ферм, з акцентом на доступності та користі для здоров’я. Саме вони першими в Україні запровадили американську модель підписки на постійне постачання крафтового м’яса для українських сімей за оптовими цінами.

Підприємець і засновник «Стейки Карпат» Іван Зимбицький розповів AgroPortal.ua, що компанія розпочала роботу ще 2022 року. Ідея виникла як відповідь на запит часу — дати українцям доступ до фермерського м’яса високої якості, яке не поступається ресторанному. Ще до запуску бізнесу власник цікавився не масмаркетом, а саме якісним м’ясом із перевіреним походженням, адже слідкує за науковими дослідженнями, які підтверджують користь фермерського або дикого м’яса для здоров’я.

Якісний продукт за доступними цінами

Особливістю є крафтове м’ясо з ферм, яке має прозоре походження. На сайті «Стейки Карпат» завжди вказують, з якого господарства і якої породи (основні — Black Angus, Шароле, Симентал) запропоновані позиції. Кожен шматок проходить шокове заморожування, вакуумується, пакується у термобокс із генераторами холоду.

Пакування ж на рівні найкращих сервісів США, де така доставка працює з 1952 року. Задоволені клієнти часто відзначають, що навіть у літню спеку м’ясо приїжджає ідеально охолодженим, не втрачаючи смаку чи текстури.

«Ми реалізуємо продукцію лише через власний інтернет-магазин karpatysteaks.com і соціальні мережі. Це дає змогу повністю контролювати якість, зберігання та сервіс. Із магазинами й торговими мережами не співпрацюємо, адже наш фокус — не масовий ринок, а персональний досвід і якість», — пояснює Іван Зимбицький. 

Асортимент постійно оновлюється. Наразі на сайті понад 250 позицій — крім яловичини, стейків, клієнти обирають також крафтове вершкове масло, фарш Black Angus 80/20, курятину тривалої відгодівлі з доступом до пасовища, мітболи з кролятини, сирники на кокосовому борошні без цукру, ковбаски, качку, індичку, баранину, яловичий жир.

Компанія хоче дати українцям реальний вибір: не лише дешева їжа масового виробництва, а якісний натуральний продукт із 5-зірковим сервісом.

Продукція від фермерів з усієї України

Власного фермерського господарства підприємство не має, однак активно співпрацює напряму з конкретними перевіреними фермерами по всій Україні. До прикладу, основним постачальником яловичини є фермерське господарство в селищі Букачівці Івано-Франківської області, а курятини — господарство в селі Петриківка на Дніпропетровщині. Уся продукція — з малих і середніх ферм, які працюють не на промисловий масштаб, а на якість і добробут тварин.

«До речі, ми відкриті до співпраці з крафтовими виробниками. Ми впевнені, що в Україні є безліч талановитих виробників, які створюють справді якісну натуральну їжу, але їм важко пробитися на ринок — через конкуренцію з масмаркетом і великими брендами. «Стейки Карпат» готові співпрацювати з такими крафтовими виробниками. Якщо ви створюєте чесний продукт і хочете, щоб про вас дізналося більше клієнтів, просто зверніться до нас. На нашому сайті є окрема сторінка для співпраці, де все можна подати швидко та просто», — розповідає засновник компанії. 

Для яловичини застосовуються технології grass-fed та grain-finished, що забезпечує вільний вигул на пасовищах + зернове догодовування (силос, кукурудза) для мармуровості м’яса. Фермери надають усі документи, які ретельно перевіряють, а перш ніж почати співпрацю — представники «Стейки Карпат» особисто відвідують господарства.

Частину запропонованої продукції компанія виготовляє самостійно:

  • Шашлики в натуральному маринаді без оцту та хімічних додатків: лише оливкова олія, натуральні прянощі, томати, часник. Ця категорія, зокрема, зараз активно розвивається на підприємстві. 
  • Витримані стейки виготовляють сухим або вологим способом (14–21 день).
  • Мітболи з фермерської курятини або кролятини.
  • Крафтове вершкове масло, яке часто стає постійною позицією у замовленнях.
  • Сирники та чізкейки без цукру, на кокосовому борошні, без прозапальних інгредієнтів.
  • Ковбаски (курячі, яловичі, індичі, баранячі) — без штучних консервантів.

Додатково представлені спеціальні набори для борщу — з яловичої грудинки та інших частин, які дають наваристий смак.

Окрема категорія — яловичий топлений жир, який стає кращою альтернативою для смаження, ніж олії, що окислюються та провокують запалення.

Складники мармурової яловичини преміальної якості

«Я вважаю, що в Україні реально виробляти мармурову яловичину преміальної якості. Наші фермери це доводять. Хтось ще не вірить, що Рібай Прайм можна виробляти в Україні, але наші продажі показують, що це вже давно можливо завдяки: правильним породам (Black Angus, Шароле, Симентал), натуральному вирощуванню (вільний вигул (grass-fed) із подальшим зерновим догодовуванням (grain-finished)), витримці м’яса (суха або волога, 14 або 21 день), яка розкриває смак і робить його ніжним. Це справжнє м’ясо преміум-рівня, яке за якістю не поступається імпортним стейкам, але коштує в 2–3 рази дешевше», — зазначає Іван Зимбицький. 

Беззаперечними бестселерами залишаються: стейк Рібай Прайм, філе Міньйон, фарш 80/20 Black Angus, крафтове вершкове масло, курятина фермерська — багато клієнтів кажуть, що це «інша ліга» порівняно з масмаркетом.

Фішкою «Стейки Карпат» виступають саме мʼясні бокси — зібрані комплекти для першого знайомства або регулярного поповнення запасів. Вони допомагають поширювати стейкову культуру в Україні й особливо зручні для тих, хто вперше куштує преміальну яловичину.

Серед викликів компанія стикається з необхідністю пояснювати цінність саме крафтового мʼяса та натуральної їжі. До того ж онлайн-доставка мʼяса лише формується на українському ринку. 

«Найскладніше у нашій справі — забезпечити людям простоту, прибравши всі труднощі, які зазвичай виникають під час купівлі фермерської продукції, тобто людині не треба шукати 10 різних фермерів і домовлятись із кожним окремо, переживати за пакування, температуру та логістику. Ми взяли це все на себе, щоб клієнт за кілька кліків отримав усе потрібне — ідеально упаковане, безпечне, смачне — вже через 1–2 дні, будь-де в Україні. Це те, що вимагає найбільших зусиль, але й створює найбільшу цінність для людей», — підсумував Іван Зимбицький. 


Єлизавета Котенко, AgroPortal.ua