Про це розповів AgroPortal.ua власник і директор ТОВ «Лубним’ясо» (ТМ Skott Smeat) Андрій Науменко.
«У період карантину відбулося перемикання попиту з класичних стейків (рібай, стріплоін) на альтернативні та більш доступні (фланк, скьорт, мачете), тазостегнову частину, лопатку, грудну частину — доступну кожному якісну яловичину», — зазначає Андрій Науменко.
За його словами, поточна норма виробництва ТМ Skott Smeat становить 450 тонн м'яса на місяць, і компанія планує зайняти 12% частки українського ринку яловичини за підсумками 2020 року. Також підприємство розглядає відкриття нових ринків для експорту — КНР, країни Перської затоки.
«Компанія, як і ринок, не стоїть на місці: опрацьовуються нові SKU, змінюються формати чинного асортименту згідно поточного попиту. Збільшення виробництва і нові категорії товарів йтимуть у синергії із запитами ринку. На ринку кожен рік з'являється щось нове, модне, популярне. Але ці віяння швидко змінюються, а справжній яловичий стейк — вічний», — упевнений Андрій Науменко.
Також він підкреслив, що в умовах, коли у населення утримується 69% худоби, в ТМ Skott Smeat розраховують і сподіваються, що ферми почнуть нарощувати своє поголів'я і продаватимуть його за чесною ціною на внутрішньому ринку.
Для довідки: 10 вересня на базі Terminal Z відбудеться XI Міжнародна конференція «Ефективне управління агрокомпаніями» (LFM). Андрій Науменко — один зі спікерів заходу. Не пропустіть можливість особисто поспілкуватися з ним.
В рамках конференції будуть обговорюватися наступні питання: вплив COVID-19 на тренди споживчої поведінки, готовність світової економіки до рестарту, економічні наслідки кризи, відкриття ринку землі в Україні та менеджмент в стилі онлайн. Зареєструватися