В умовах кризи якісна яловичина стала доступнішою

21 серпня 2020, 07:18 2460

У період карантину ТМ Skott Smeat замість експорту посилила акцент на українському ринку, зайшла в ритейл, запустила онлайн-магазин з доставкою, тому продажі в Україні, безумовно, виросли.

Про це розповів AgroPortal.ua власник і директор ТОВ «Лубним’ясо» (ТМ Skott Smeat) Андрій Науменко.

«У період карантину відбулося перемикання попиту з класичних стейків (рібай, стріплоін) на альтернативні та більш доступні (фланк, скьорт, мачете), тазостегнову частину, лопатку, грудну частину — доступну кожному якісну яловичину», — зазначає Андрій Науменко.

За його словами, поточна норма виробництва ТМ Skott Smeat становить 450 тонн м'яса на місяць, і компанія планує зайняти 12% частки українського ринку яловичини за підсумками 2020 року. Також підприємство розглядає відкриття нових ринків для експорту — КНР, країни Перської затоки.

«Компанія, як і ринок, не стоїть на місці: опрацьовуються нові SKU, змінюються формати чинного асортименту згідно поточного попиту. Збільшення виробництва і нові категорії товарів йтимуть у синергії із запитами ринку. На ринку кожен рік з'являється щось нове, модне, популярне. Але ці віяння швидко змінюються, а справжній яловичий стейк — вічний», — упевнений Андрій Науменко.

Також він підкреслив, що в умовах, коли у населення утримується 69% худоби, в ТМ Skott Smeat розраховують і сподіваються, що ферми почнуть нарощувати своє поголів'я і продаватимуть його за чесною ціною на внутрішньому ринку.


Для довідки: 10 вересня на базі Terminal Z відбудеться XI Міжнародна конференція «Ефективне управління агрокомпаніями» (LFM). Андрій Науменко — один зі спікерів заходу. Не пропустіть можливість особисто поспілкуватися з ним.

В рамках конференції будуть обговорюватися наступні питання: вплив COVID-19 на тренди споживчої поведінки, готовність світової економіки до рестарту, економічні наслідки кризи, відкриття ринку землі в Україні та менеджмент в стилі онлайн. Зареєструватися