Ефективність можлива тільки з сучасними технологіями

28 лютого 2020, 07:50 1683

Виробники, які розраховують на експорт готової продукції, не повинні економити на інвестиціях. Вкладати кошти потрібно в сучасне виробництво і власний бренд.

Таку думку висловив виконавчий директор Agricom Group Петро Мельник в рамках Agri Wisdom Summit.

«При експорті кінцевого продукту виробник не має права на помилку, йому дається один шанс для побудови репутації як експортера. Сьогодні компанія Agricom Group має надсучасний повністю автоматизований завод з потужністю виробництва 1200 т за добу, але поки що ми не добилися повного завантаження і виробляємо 900 т. При цьому на заводі працює 90 осіб», — розповідає Петро Мельник.

Крім того, Agricom Group має високий рівень впровадження ІТ-технологій у виробництво. Для внутрішнього користування навіть створений Telegram-канал, де відображається вся інформація про компанію: наприклад, скільки за добу перевезено вантажу чи на скількох гектарах і які операції здійснено технікою в усіх кластерах компанії та інші звіти.

«Без таких речей сьогодні вже неможливо обійтися, але потрібно з самого початку розуміти, якої ефективності ви прагнете досягнути. Пошук правильної ефективності для аграрія чи керівника виробництва — це один із ключових КРІ, який постійно потрібно піддавати критиці», — переконаний Петро Мельник.

За його словами, окрім високотехнологічного обладнання, якісної сировини та маркетингу, виробник не лише для експорту, але й для роботи з торговельними мережами має обов’язково пройти сертифікацію та щорічно підтверджувати стандарти виробництва. Петро Мельник переконаний, що це стимулює підприємство до росту і робить його кращим.


Людмила Лебідь, AgroPortal.ua