Загублені вагони. Мільярдні втрати аграріїв через недбалість «Укрзалізниці»

19 грудня 2019, 07:02 9218
Олексій Шахов

Дерегуляція вагонної складової, що відбулася 19.02.18 р., дала учасникам зернового ринку «ринкову» ціну вагонної складової. Перевізник, він же монополіст — АТ «Укрзалізниця» — за своїм бажанням визначає добову вартість використання вагону парку УЗ. Після дерегуляції у вагона — як у власного, так і вагона парку УЗ — існує добова вартість.

Дерегуляція мала поставити в конкурентні умови власників вагонів, вантажовласники мали отримати більш конкурентні умови вибору вагонів для перевезення. Але для монополіста вагони приватного парку є інструментом завищення вартості вагону парку УЗ.


Детальніше

Думка автора може не збігатися з думкою редакції. Відповідальність за цитати, факти і цифри, наведені в тексті, несе автор.