Про це повідомляється в прес-релізі компанії.
«Наразі, зважаючи на нові масштаби обсягу виробництва, собівартість продукції ТМ AQUAFARM знизилася. Це дає нам можливість пропонувати нові конкурентні оптові ціни на охолоджену продукцію представникам сектору B2B, а саме: рітейлерам та представникам HORECA в Україні. Водночас високі європейські стандарти, якими ми керуємося на виробництві, лишилися незмінними. Ціна стала найнижчою на ринку, а якість — найвищою», — пояснила виконавчий директор компанії ТОВ «АКВА СИСТЕМ ОРГАНІК» Оксана Прокоса.
«N.B!» Овочі, які ростуть без землі, або Аквапоніка в дії
Вона уточнила, що мова йде виключно про зміну собівартості. Як і раніше, при вирощуванні риби компанія використовує тільки сертифіковані корми, що дає можливість забезпечити контроль за здоров’ям риби, простежуваність, відповідність якості та відповідальність на всіх етапах виробництва. «Ми вирощуємо здорову та корисну рибу», — зазначила виконавчий директор.
Компанія активно розвивається та найближчим часом планує зайняти провідні позиції у співпраці з рітейлом. Вже зараз продукцію ТМ AQUAFARM можна придбати у таких мережах: Winetime, «МегаМаркет», HolovaNoga.
Для довідки: компанія ТОВ «АКВА СИСТЕМ ОРГАНІК» ТМ AQUAFARM — українська компанія, яка перша в Україні реалізовує проект вирощування риби з використанням інноваційного методу аквапоніки — поєднання аквакультури (вирощування риб) та гідропоніки (вирощування рослин) у системі рециркуляції води. Вирощування риби ТМ AQUAFARM відбувається циклічно протягом року у рециркуляційних системах, що виключає вплив негативних зовнішніх факторів.