Валерій Кузьменко, менеджер з продажів LNZ Group у Полтавській області, працює в агробізнесі вже понад 8 років, змінивши банківську галузь на аграрну. Він зазначає, що в команді LNZ Group пізнав усю мудрість своєї нинішньої діяльності.
Із самого початку мені здавалося, що всі чекали на мій продукт, проте реальність виявилася зовсім недотичною до моїх уявлень. Я пройшов складний професійний шлях, аби затвердитися на сьогоднішніх позиціях. Моїм кредо є вислів: «Я почав продавати, коли я перестав продавати». Для мене ця фраза має глибинний сенс, котрий треба відчути, щоб зрозуміти. Я маю на увазі знання потреб споживача та актуальності продукту, але аж ніяк не нав’язливе ставлення до клієнта. Варто зробити щось таке, що повністю задовільнить потреби покупця, себто оцінити ринок та проаналізувати, що необхідно саме цій людині, опісля ж концентруватися на створенні підходящого товару.
Менеджер повинен пам’ятати, що власник нікому нічого не винен, тож підхід нав’язливого пропонування продукції є хибним у маркетинговій гілці нашої сфери. На чому ж варто зосередитися?
Ще один слоган, яким би я охарактеризував грамотний підхід у маркетинговій стратегії нашого виробництва, адже якщо не буде мене, то буде інший менеджер, тож цілком логічним аспектом є саме актуалізація.
Встигають ті, хто бачить можливості у кожній хвилині та використовує їх на повну потужність, тому робота успішного менеджера почасти не для тих, хто йде за хронотипом.
У менеджера немає фіксованого робочого графіка, тобто я можу прокинутися о 5-й ранку та поїхати вирішувати питання із замовником, а повернутися з роботи пізно ввечері. Якщо говорити про зустрічі, то варто підкреслити, що вони можуть розпочатися як о 19:00, так і о 20:00, а їхня тривалість ніколи не може бути окресленою в поточні таймінгові межі.
Робочий день у господарстві починається о 8:00, тож якщо ти хочеш досягнути результату, ти маєш чекати на замовника, а не він на тебе.
Лише 20% робочого процесу припадає на офісний варіант для менеджера, де основними завданнями є планування, звітність та телефонні дзвінки. Решта 80% полягає у спілкуванні, зазвичай, наживо.
Завжди бути на зв’язку є неодмінним обов’язком працівника. До прикладу, навесні, під час сезону, отримував близько 75 дзвінків на день.
Приємним бонусом від LNZ Group є відсутність бюрократії, що забезпечує швидке врегулювання питання та тематичну консультацію. Будь-хто може звернутися напряму до керівника без попереднього запису та паперової системи, тож телефонна розмова є доступною в будь-який момент. А головне — у нас молодий колектив, оскільки компанія відкрита до нового та дає хороші умови для розвитку.