Якість відремонтованих вузлів, їх працездатність перевіряє на спеціальному стенді, котрий максимально імітує робочі умови в комбайні. Створив такий стенд сам, це ноу-хау Миколюка.
Велику кількість постійних клієнтів Юрій пояснює просто: якщо новий насос коштує понад 200 тис. грн, то його найтяжчий ремонт обходиться максимум у 70 тис. Фактично, потрійна економія. Нова коробка передач потягне на 700 тис. грн — ремонт у майстра коштуватиме, як мінімум, уп’ятеро дешевше.
«У більшості наших господарств працює вживана імпортна сільгосптехніка. Після 2-3 років експлуатації вони змушені її ремонтувати, — оцінює майстер. — Хоча, — гірко посміхається, — навіть нові агрегати можуть посипатися вже за рік, якщо «звір» за кермом працює на них надто жорстко. На жаль, трапляється і таке».
Після ремонту клієнти отримують гарантію на роботу гідроагрегатів упродовж цілого сезону і на 600 мотогодин — на коробки передач.
Серед клієнтів цієї майстерні гідравліки є різні господарства. Частина з них знайшла майстрів, скориставшись Інтернетом. Але більшості, говорить майстер, просто порадили колеги, сусіди. Як то кажуть, спрацювало сарафанне радіо. По кілька років майстерня системно обслуговує великі агрогосподарства. Юрій Миколюк називає, зокрема, HarvEast, «Бучачагрохлібпром», «Агропродсервіс», «Агробізнес» та інші.
«От зараз на стенді перевіряється агрегат з Одеської області, — уточнює господар майстерні. — Днями відправив готове на Хмельниччину та Полтавщину. Завдяки налагодженій системі «Нової пошти» проблем з географією не маємо».
Про запчастини для ремонту майстри домовляються наперед, залежно від фінансового стану замовника, конкретної ситуації. Деталі можуть бути оригінальними, але, відповідно, дорожчими. З європейцями стає дедалі складніше спілкуватися. «Скажімо, після відкриття заводу в Австрії партнери припинили продавати нам запчастини для коробок передач, наполягають, щоб усі агрегати направлялися для ремонту тільки до них», — розповідає Юрій Миколюк.
Китайські аналоги обходяться вдвічі дешевше. «Їхня якість тепер вже доволі висока. З ними я можу гарантувати результат. Але треба обов’язково наперед чесно обговорити із замовником всі деталі», — радить підприємець.
Довіру Миколюк вважає головною у спілкуванні зі своїми клієнтами. А вона формується роками надійного співробітництва. Говорить, деяких своїх замовників знає лише по телефону, але це не заважає працювати за тисячними договорами упродовж не одного сезону. Головне — результат.
Бригада Миколюка намагається, залежно від пошкодження, за 3-4 дні упоратись із будь-яким замовленням. Стабільно з майстром працює 4 співробітники. Їхня робота обходиться клієнту десь у 50% від вартості запчастин. Тепер вже можуть забезпечити і виїзну бригаду для демонтажу, транспортування та встановлення агрегату, запуску техніки в роботу.
Дефіцит фахових спеціалістів саме в обслуговуванні гідравліки Юрій Миколюк пояснює тим, що традиційна профільна освіта не готувала інженерів, глибоких професіоналів із сервісу. Тому у всіх тонкощах доводилося розбиратися самотужки, шукати нову інформацію, долати багато труднощів, відточувати все практикою.
Гарячий сезон у майстерні стартує з початком посівної у південних регіонах. Коли трохи спадає напруга на зернових, доводиться мати справу із механізмами, які жорстко експлуатуються на технічних культурах, цукровому буряку. І так до грудня. «Через те, що тепер збирання кукурудзи триває і взимку, то й ця пора року у нас активно-робоча, — не знімає відповідальності із себе майстер. — Я ж не райком — можу і в неділю, і у свята працювати. А коли гаряча пора, жнива, то й уночі. У цьому теж перевага таких невеликих майстерень, як наша».