Про це на своїй сторінці в Facebook написав керівник компанії Войцех Балчун.
За його словами, це робиться для того, щоб нівелювати сумнозвісний «людський фактор», звести до мінімуму порожній пробіг і простої, визначити оптимальний маршрут для вагона, забезпечивши максимальний дохід від перевезення вантажу.
«Окрім економічних, змушені передбачити можливість застосування організаційних критеріїв. Наприклад, за наявності державної програми із забезпечення вугіллям спочатку задовольняються такі заявки, потім відбувається розподіл між іншими. Тому, «автоматизована» — не значить «автоматична». Диспетчер може запропонувати свій варіант, якщо він не задоволений пропозицією системи. Але йому треба буде бути готовим згодом пояснити своє рішення і його на відповідність заявленим критеріям», — розповів Войцех Балчун.
Він пообіцяв, що результати роботи системи будуть доступні на офіційному сайті ПАТ «Укрзалізниця» з деталізацією до станції. Така інформація вже зараз є щодо зерна, руди, будівельних матеріалів та вугілля.
«Перша черга системи буде випробувана на «цементовозах» та «критих» вагонах. Це приблизно 10% від парку, що управляється філією «Центр транспортної логістики». У разі позитивного результату поступово переведемо на «автомат» управління всіма іншими видами вагонів. Наступними будуть зерновози», — говорить керівник «Укрзалізниці».