Про це заявив заступник міністра інфраструктури Юрій Лавренюк під час наради за участі представників профільного департаменту Мінінфраструктури, ПАТ «Укрзалізниця» та Мінагропрод, говориться у повідомленні Мінінфраструктури.
«Я просив би керівництво Міністерства аграрної політики створити координаційний центр по комунікаціям із учасниками зернового ринку щодо перевезення зернових культур у порти чи одразу на експорт. У свою чергу, «Укрзалізниця» аналогічно має створити свій координаційний центр з числа відповідальних осіб, які взаємодіятимуть зі всіма профільними службами в «Укрзалізниці», а також з координаційним центром Мінагропроду і профільним департаментом Міністерства інфраструктури», — зазначив Юрій Лавренюк.
Він підкреслив, що нинішня кампанії з перевезення зерна повинна пройти у штатному режимі та при ефективній взаємодії усіх дотичних до цього процесу структур.
За словами Лавренюка, координація зусиль профільних державних відомств та безпосередніх виробників і експортерів зернових культур дозволить оперативно й результативно вирішувати всі поточні проблеми, які виникають у ході доставляння вантажів. Крім того, він звернув увагу на необхідність перекласти більшу частину обсягів перевезень зерна на залізничний транспорт. На його думку, це сприятиме зменшенню випадків перевищення автотранспортом габаритно-вагових норм і, як наслідок, псування доріг.
У ході наради було обговорено також ситуацію зі станом локомотивного та вагонного парків «Укрзалізниці» для забезпечення транспортування зернових.
«Ми повинні пройти нинішній сезон збору врожаю без збитків для бізнесу, тому важливо, щоб усі структури ефективно взаємодіяли в цьому напрямку, координували зусилля й швидко вирішували нагальні питання щодо транспортування зерна», — наголосив Юрій Лавренюк.
Він також доручив всім морським торговельним портам, через які здійснюються перевезення зерна, подати дані щодо своєї переробної спроможності, а «Укрзалізниці» — надати інформацію щодо пропускної спроможності припортових залізничних станцій, щоб врегулювати ситуацію із завантаженістю портів і залізниці та уникнути можливого простоювання зерновозів у чергах на під»їздах до портів.