В асортименті — гречаний мармелад, грильяж та рахат-лукум, пише Agravery.com.
Для запуску проекту вона пройшла курси в бізнес-школі та подала заявку до британського благодійного фонду HERA, який підтримує жінок-підприємців, на закупку обладнання. Після співбесіди отримала €500.
«З представницею фонду поїхали прямо в магазин, і я купила кухонний комбайн, спеціальний термометр, набір професійного посуду», — розповідає Оксана Мартим’янова.
Вона експериментувала в пошуках ідеальних рецептів. Спершу цукерки були на основі гречаного борошна та смаженої цибулі. Потім до смаколика Оксана додала агар-агар і какао та самостійно розробила пропорції. Згодом з'явилися мармелад на агар-агарі, грильяж і навіть рахат-лукум.
Наразі за зовнішнім виглядом і складом цукерки нагадують енергетичні батончики. Однак, за її словами, зменшувати вміст калорій вона поки що не прагне.
Крупу купує у роздрібних мережах або у виробників напряму. Однак останніх часто змінює, тому що на ринку складно знайти якісну обсмажену чи зелену гречку.
Сьогодні середній оборот на місяць становить біля сотні коробок цукерок по 16 штук у кожній вагою 250 г та вартістю 150 грн. Також реалізовує продукцію в кафе, ресторани та місцеві магазини.
Просуває товар на сторінках у соцмережах. Найприбутковіші сезони — кінець осені та початок грудня, тобто передноворічні свята, й середина-кінець літа. Паралельно зростає кількість корпоративних замовлень. Сьогодні вони становлять 20% від загальних продажів підприємства.
Наразі всю продукцію Оксана Мартим’янова виробляє вдома на власній кухні. Тож у майбутньому хоче відкрити повноцінний цех з новим обладнанням.