Думка: Україні потрібен сильний бренд

13 листопада 2017, 17:18 2961

Україні для довготривалих інвестицій необхідно зробити кілька зрушень: провести земельну реформу, детінізувати економіку та брендувати продукцію, вироблену у країні.

Таку думку висловили сьогодні під час зустрічі з президентом Світового банку Джимом Йонгом Кімом представники українського агробізнесу.

За словами генерального директора асоціації «Український клуб аграрного бізнесу» Тараса Висоцького, основний акцент у ході зустрічі було зроблено на обговоренні шляхів збільшення продуктивності в агросекторі і ролі України в глобальній продуктовій безпеці.

«У інвесторів залишається острах військово-політичних ризиків, проте ми почули сьогодні, що невизначеність не є чимось особливим у світі. Україні не вистачає сильного бренду «Зроблено в Україні». Починаючи від того, що третина всіх чорноземів у світі знаходиться в Україні, і до формування чітких сильних прив«язок до продуктів, які виробляє Україна і успішно експортує за кордон», — цитує Висоцького прес-служба УКАБ.

При цьому експерт наголошує на необхідності, щоб «інвестори у всьому світі асоціювали продукти, по експорту яких ми є лідерами у світі, з українським АПК».

«Ми експортуємо багато, але наша продукція не є забрендованою. У нас є все необхідне для розвитку: сприятливі кліматичні умови, вигідне розташування та конкурентоспроможність продукції. Якщо до цих двох чинників додати сильний маркетинг, то разом ці фактори зможуть нівелювати острахи інвесторів», — резюмував гендиректор УКАБ.