Таку думку висловили сьогодні під час зустрічі з президентом Світового банку Джимом Йонгом Кімом представники українського агробізнесу.
За словами генерального директора асоціації «Український клуб аграрного бізнесу» Тараса Висоцького, основний акцент у ході зустрічі було зроблено на обговоренні шляхів збільшення продуктивності в агросекторі і ролі України в глобальній продуктовій безпеці.
«У інвесторів залишається острах військово-політичних ризиків, проте ми почули сьогодні, що невизначеність не є чимось особливим у світі. Україні не вистачає сильного бренду «Зроблено в Україні». Починаючи від того, що третина всіх чорноземів у світі знаходиться в Україні, і до формування чітких сильних прив«язок до продуктів, які виробляє Україна і успішно експортує за кордон», — цитує Висоцького прес-служба УКАБ.
При цьому експерт наголошує на необхідності, щоб «інвестори у всьому світі асоціювали продукти, по експорту яких ми є лідерами у світі, з українським АПК».
«Ми експортуємо багато, але наша продукція не є забрендованою. У нас є все необхідне для розвитку: сприятливі кліматичні умови, вигідне розташування та конкурентоспроможність продукції. Якщо до цих двох чинників додати сильний маркетинг, то разом ці фактори зможуть нівелювати острахи інвесторів», — резюмував гендиректор УКАБ.